ik heb opgeruimd...dit is het resultaat...en ik kom nog ruimte te kort! de meeste dingen zijn nieuw en zoniet dan is het bijna nieuw! echt de moeite waard om een kijkje te nemen. Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
@tweety: ik wil voor het speeltafeltje 12,50 hebben..was 'n duur ding! (35 euro) de evt verzendkosten zijn 6,75...als je nog iets anders ziet kan dat er nog gewoon bij
wat wil je hebben voor: fp zuignap voor op de kinderstoel v tech kiekeboester v tech babyspiegeltje v tech autosleutel achtig iets v tech bal (je 2e foto) v tech beertje (op de foto bij de gele rups) ik hoor het graag van je!
haloo wat wil je voor de loopwagen van vtech hebben en wat zijn de verzendkosten alvast bedankt groetjes debby
Heb je het volgende nog: Bijtringen Zuignap rainforest Kieke ster Playgro knuffelhanger Rol en Swong bal. Wat wil je er voor hebben?
update...de volgende dingen zijn verkocht... - vtech rups - vtech autosleutels - vtech roll en swing bal - tol - nijntje blokken alles waar een foto van is is nog beschikbaar...wie bied!