Hallo! M'n vent en ik willen weer eens een lekker weekendje wegboeken, het eerste sinds Alyna geboren is. (we nemen haar wel mee trouwens ) Wat zijn jullie favo steden voor een weekendje weg?(qua shoppen, bezienswaardigheden, gewoon gezelligheid,...) En waar boeken jullie dit dan?(prijs is ook niet onbelangrijk ) En wat zouden jullie doen met de dutjes? Alyna doet nog 2 dutjes overdag, maar denk niet dat ze gaat slapen als we in dezelfde kamer zijn...mischien in de lobby gaan zitten met de babyfoon? Alvast bedankt!
Wij zijn vorig jaar met Jarissa (en dochter van mn vriend van toen 8 jaar) naar Bad Boekelo geweest. Is vlak bij Enschede. Is ons heel goed bevallen. Enschede is een geweldige stad om te winkelen. Ook leuke terrasjes enzo. Verder genoeg te doen in de omgeving qua natuur. En op loopafstand van het hotel een heel leuk park/dierentuin(tje). Wij vonden het echt de moeite waard. Het hotel is erg praktisch omdat ze naast hotelkamers ook apartementen hebben. Hier heb je een woonkamer+keuken in 1 met een normale 2 persoonsslaapkamer en een kleine 1 persoons. En natuurlijk een badkamer en toilet. Was met een kleine relaxter dan een hotelkamer. Kun je zelf nl. lekker bankhangen, tv kijken, boekje lezen, spelletje spelen terwijl de kleine 's avonds slaapt.
Je kunt ook eens op bungalows.nl kijken. Daar boeken wij vaak een weekendje weg. Het voordeel is dat je dan een huisje hebt en de kleine dus gewoon kan slapen en jullie in de huiskamer kunnen zitten. Wij vinden de veluwe wel altijd erg leuk. Lekker wandelen en dan shoppen in Arnhem. Ook Emmen is wel leuk. Niet zo heel groot, maar wel gezellig. Limburg wil ik nog een keertje heen, maar is wat ver vanuit onze woonplaats. (groningen) Jesper vind het niet zo plezierig in de auto.
Dank jullie wel! Ik denk dat een appartement/studio me meer aanspreekt als een huisje of bungalow, maar ik ga eens kijken naar beide opties...Ze zijn in elk geval beide wel handig ivm de kleine, thanx! Ik ga ook eens naar de steden kijken die jullie suggereren, ben in beide nog nooit geweest. Als er nog meer leuke ideeën zijn hoor ik het wel.
in brabant heb je altijd leuke huisjes en hotelletjes.. is ook een leuke omgeving.. kijk even op weekendjeweg.nl.. dan kan je ook selecteren op wat je wilt.. knus, romantisch, groot, klein, zwembad noem maar op...
Terneuzen is ook heel mooi om naartoe te gaan. Het ligt net over de grens met de provincie Antwerpen (da's fijn kortbij, zie dat je van Oud-Turnhout bent) Wij zijn op hotel geweest, maar ik veronderstel dat je er ook een appartementje kan huren. Mooi stadje om te winkelen en je kan er ook mooie wandelingen maken. Wij hebben toen ook een uitstap naar Gent gedaan, omdat dat ook vrij kortbij is.
misshien heb je hier wat aan? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=116674 verder wou ik als tip meegeven dat je babyfoon het misschien niet overal doet. wij zijn ook een keer in het restaurant gaan zitten maar daar deed ie het nauwelijks. suc6
Heeey , bedankt voor die tip!Had het topic nog niet gezien! Welke babyfoon hebben jullie?Wij hebben een alecto dbx-88 (ofzo)Die heeft 'normaal' wel een ver bereik. @Nijntje:heb effe gegoogled op Terneuzen, lijkt me idd wel leuk, thanx! @Moesje;jaaaa Brabant is idd gezellig, alleen hebben we dat al zo'n beetje doorkruist in het verleden. Toch bedankt!
het lag eigenlijk niet aan de babyfoon maar aan het gebouw...er zat veel staal ofzo in weet ook niet maar stoorde enorm! veel suc6 met zoeken
Dankjewel! Dan is het idd misschien handiger voor ons om een huisje/appartement te zoeken. Tips in die richting zijn dus nog héél welkom! (vooral als die ook financieel een beetje voordelig zijn )
Ik zou mijn kind nooit in een hotelkamer of appartement laten en met de babyfoon in een restaurant ofzo gaan zitten. Veel te bang voor wat er allemaal kan gebeuren.
Ik heb een tip voor je voor een goedkope overnachting. Vanaf dinsdag verkoopt de kruitvat hotel overnachtingen voor 10 euro per persoon. Je krijgt hiervoor een voucher te besteden bij de Flacher groep hotels. Dit zijn allemaal 3 en 4 sterren hotels. Bekijk anders even deze link: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=116674
ik zou ook nooit de babyfoon gebruiken hoor! Er kan van alles gebeuren dus een hotel is met een kleine meestal niet geschikt, tenzij je een aparte kamer erbij hebt