Positiejurk al na een maand dun geworden

Discussie in 'De lounge' gestart door Lief of Stoer, 22 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Hallo dames,

Ik heb een maand geleden een leuke positiejurk gekocht bij Prenatal van het eigen merk. Nu zag ik dat hij met name onder m'n armen al helemaal dun geworden is en er zelfs al een klein gaatje zit. Het is een positiejurk. Die moet er toch op gemaakt zijn om mee te groeien? Zo veel heb ik 'm niet gedragen. Misschien is 'ie nu een keertje of 5 gewassen. Ik heb 'm overigens niet te klein gekocht hoor, op mijn borst is deze zelfs een beetje te ruim.

Is het gek om hiermee terug te gaan? De bon heb ik natuurlijk niet meer, maar wel een bankafschrift. Heb begrepen dat dat ook gewoon rechtsgeldig is.

2. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Prenatal heeft gewoon slechte kwaliteit de laatste tijd... Hier ook 1 jurkje dat al 'dun' lijkt en ook een paar jurkjes die al verwassen zijn, terwijl ik ze misschien 5 keer gewassen heb...

3. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ja ik heb het ook met een jurkje van de Prenatal. Er zat na twee/drie weken ook al een gaatje in. Mijn moeder heeft hem weer gemaakt. Ik ga niet meer terug want als het goed is heb ik hem niet zo lang meer nodig maar je kan het altijd proberen. Je mag toch verwachten dat je er minstens een hele zwangerschap mee kan doen.

4. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    Gewoon mee terug gaan heb ik ook gehad en kon gewoon ruilen had ook geen bon meer maakte ze geen probleem van teminste hier niet

5. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Gewoon mee terug gaan, had ik een paar jaar geleden ook met een shirt, en heb een nieuwe gekregen.

6. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Aan de andere reacties te lezen is de kwaliteit idd wat minder. Ik zou wel een nieuwe willen. Mochten ze deze niet meer hebben, dan moet ik toch nog even kijken voor wat andere spulletjes. Ze lossen het vast wel op.

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik vond de kwaliteit ook niet echt geweldig.
    Ik vind de jurkjes heel erg snel pillig worden.

Deel Deze Pagina