Nemen jullie dan veel mee ?? Ik wil het eigenlijk zo compact mogelijk houden het wordt zo snel veeeel !! Hoe doen jullie dit ? Ik heb nu al een volle koffer met pak luiers, 2 pakjes luier doekjes, dekbed overtrek (echt nodig voor schuiven losse lakens) 3 grote handdoeken, 3 kleine handdoeken, 1 slaapzakje, zwemspulletjes, toilet artikelen, keuken doeken, slabbers, kleding man. En een trolley met mijn kleding en kleding van zoontje echt maar minimaal maar zit propvol. We moeten nog schoenen, strand speelgoed, buggy, gewoon wat speelgoed. We willen ook nog allerlei blikjes meenemen en flessen drinken maar die laten we gewoon in de auto liggen en pakken we zo nodig. Wel een kwartier lopen minimaal. We gaan maar een kort midweekje maar het lijkt wel een volksverhuizing al wat ik NIET wil. Misschien dat we een bolderkar gaan huren dan neem ik de buggy niet mee want we gaan toch niet van het park af verder. Er zit een suptropisch zwembad bij, indoor speel iets, buitenspeeltuintjes en wij zitten letterlijk op het strand in een huisje dus hoeven er echt niet af. Boodschappen willen we ook niet veel doen daar gaan wel uit eten. Is dit bij jullie ook zo erg ? Iemand nog tips om het nog meer te beperken ? Ik vind zoveel spullen echt niet relaxt maar die handdoeken enz nemen veel ruimte in.
Zelf heb ik ook al een waslijst. Je zou grote hydrofiele doeken mee kunnen nemen die zijn compact en drogen snel.indien nodig zou je die in de handwas kunnen doen en de volgende dag zijn ze droog.( kruidvat maar ook action heeft die doeken al zijn die iets kleiner)
Wij huren als het even kan een linnenpakket en doen ter plekke alle boodschappen, incl luiers. Oja, we huren ook een skibox, dan kan verder alles gewoon mee...
Wij gingen vorig jaar naar spanje. Ik herken het probleem, alleen al die luiers nam meeste in beslag in het koffer! Had ipv een klein koffer, voor mijn dochter een groot koffer moeten nemen. En paar kleren van haar bij mij erin. Wij gaan nu ook weekje weg maar dan binnen het land. Ben blij dat ze nu zindelijk is en die luiers niet meer hoef mee te schouwen haha. Wij hebben een dakkoffer wel gehaald voor daar nog vanalles in te kunnen leggen.
ik herken het wel.. weekendje camping heb ik mijn kofferbak al vol en dan meestal de wagen nog niet eens mee..
Voor een midweekje binnen Nederland herken ik dat niet echt. Wij nemen de hond mee, dus de halve achterbak kan niet gebruikt worden. Dan een boodschappenkratje met wat boodschappen en keukenspul, daarop een koffer met kleding, toiletspullen en speelgoed en een losse zwemtas. Is altijd prima gegaan met 5 personen (ook toen ze nog in de luiers zaten). De buggy lag altijd voor de stoelen waar de kinderen zitten.
Overigens neem ik dus 5 grotere badlakens mee voor in het zwembad, dan wel op het strand. Verder bestel ik er meestal een handdoekenpakket bij.