Hoi dames, Ik wil een verrassingsweekendje boeken voor ons gezinnetje, zonder dat mijn man er van af weet. Nu is het zo dat ons zoontje nog een middagdutje moet doen, waardoor we nu best wel beperkt zijn in onze activiteiten. Daarom had ik bedacht dat het misschien wel eens leuk is om een huisje te boeken bij de beekse bergen. Zo kan de kleine man gewoon een dutje doen, maar we kunnen wel lekker het park in, want je hebt gratis toegang tot het park. Is dit dan onbeperkt toegang? Dus bij wijze van spreken 2x per dag en 2 dagen achter elkaar.... En wie van jullie heeft hier weleens in een chalet gezeten? Was het leuk?
Wij zijn er vorig jaar geweest, was erg leuk! Chalets zijn prima en je kunt idd onbeperkt het park, speeltuin en zwembad in. Mijn kinderen vinden het geweldig.
Ja het lijkt mij zo leuk. Fijn om te horen dat de chalets ook prima zijn. Was een beetje bang dat alleen die jungalows leuk waren.
O ja, nog een vraagje. Kun je vanuit je chalet makkelijk het park in lopen. Of moet je perse met de auto, want ik geloof dat zo'n parkeermunt dan weer vrij prijzig is. Zeker als we er een keer of drie/vier naartoe zouden willen.
Je kunt het niet makkelijk lopen, maar behalve met de auto kun je ook met de boot, treintje of safaribus. Moet je wel goed op de tijden letten. Ik vind het maar raar dat parkeren niet bij het hele arrangement in zit.