Hallo, Miss een heel domme vraag... maar ik heb echt geen idee. Ik mag over 2 weken proefkonijn zijn bij een Chakra massage. Ik vraag me af of ik haar in moet lichten dat ik net in verwachting ben? Omdat ik als ik het zo lees, ook een chakrapunt net onder navel heb? Nogmaals, miss heel domme vraag hoor , maar was echt ff benieuwd.. Wie of wie weet hier wat van? Groetjes!
Ik zou het zeker even aangeven, dan kunnen ze er sowieso rekening mee houden. Want niet alleen jij ondergaat de massage, ook je kindje. Dus het is fijn als degene die de massage geeft daar van op de hoogte is. Persoonlijk zou ik er zelf ook altijd naar vragen als ik dat soort massages zou geven, dus misschien dat hij/zij dat bij jou ook al wel doet. Schadelijk is het zeker niet, maar het veranderd de situatie wel. Iig lekker van genieten samen met je kindje! En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik zou zeggen: vooral genieten!! Volgens mij zijn chakra massages heel goed voor je innerlijke zelf en is het vooral om innerlijke rust te vinden. Natuurlijk zou ik het wel even aangeven dat je zwanger bent. Ik zag dat je nog heel pril zwanger bent, dus als anderen het nog niet mogen weten, zou ik er dat gewoon heel duidelijk bij zetten! Veel plezier in ieder geval en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ok! Duidelijk verhaal.. Maar; kan het kindje het dan al meekrijgen? Juist omdat het nog maar zo pril is?...
@Muffinmeisje: Ik zou haar inderdaad inlichten en ook van te voren even aan je HA of VK vragen of dit kwaad kan, gewoon om er helemaal zeker te zijn. Ik denk niet dat het kwaad kan, maar ik zou deze beoordeling persoonlijk liever over laten aan de medisch professional dan aan de masseuse. Gefelifiteerd met je zw, geniet ervan (en hopelijk van de massage )!
Een chakramassage werkt natuurlijk niet alleen lichamelijk, maar vooral ook op je innerlijk bewustzijn/zielsniveau. Dus ja, dat krijgt je kindje zeker ook mee, maar dat is helemaal prima hoor! Daarom zei ik al; lekker van genieten samen met je kindje, want die doet ook mee