Hoi meiden, Ik heb 4 dagen geleden mn eisprong gehad, nu verlies ik sinds half 9 vanmorgen steeds een beetje bloed. Eerst was het helderrood bloed met slierten slijm (sorry vind het zelf ook niet zo fris klinken ) maar nu blijft het steeds een beetje rozig/ rood aanhouden. Maak me zo'n zorgen en er schiet van alles door m'n hoofd. Zou ik een hele korte luteale fase kunnen hebben? (bestaat het uberhaupt een luteale fase van 4 dagen?) of heeel misschien een vroege innestelingsbloeding? Of zou het daar ook nog te vroeg voor zijn? Wat kan het anders zijn? Heb ook last van buikkrampen namelijk.. Kortom, hellup!!
je baarmoedermond zou wat gevoelig kunnen zijn waardoor je wat rosige afscheiding verliest, het zou ook nog van de clomid kunnen komen (heb ik wel eens gelezen van meiden die dit ook voorgeschreven kregen) de weg die het eitje af moet leggen tot de baarmoeder duurt gemiddeld 5-8 dgn, het zou wel heel erg vroeg zijn dit na 4 dgn al te hebben (innestelingsbloeding) maar of het uitgesloten is dat weet ik niet meid, je kunt denk ik niks anders doen dan afwachten of bij twijfel je gyn bellen
Hallo, Ik heb op 7 juli mijn eerste dag van mijn laatste ongi gehad en had gisteren en vandaag een beetje bruine afscheiding. Ik heb 2 zoontjes maar dit heb ik nog nooit meegemaakt weet iemand wat dit kan zijn? Snap er niks van volgens de vruchtbaarheidskalender had ik van de week de 20ste mijn meest vruchtsbaarste dag misschien dat het daar mee te maken heb. Wie helpt me? Groetjes en alvast bedankt.
Hoi, Bruin is oud bloed miss een klein ovulatie bloedinkje gehad? Kan best hoor en dat komt er nu pas uit! Ben geen dokter maar denk wel dat dat de meest logische verklaring is. Liefs sancho
Weet je heel zeker dat je eisprong 4 dagen geleden was? Zelfs met tempen is dit niet altijd zeker...?
Caecilia, ik ben onder behandeling bij een fertiliteitsarts en zij heeft dmv echoscopisch onderzoek afgelopen dinsdag de eisprong vastgesteld. Maar het is echt te laat nu, ben hartstikke ongesteld geworden Morgen dus maar gelijk het zkh bellen, want dit is wel heel vreemd zo'n korte luteale fase...
Hoi Meiden, Ik zie het volgende week allemaal wel heb al vanaf gisteren buikpijn dus ik kan er nu niet veel van zeggen. Ik zal voor jullie duimen Groetjes