Miele of AEG wasmachine

Discussie in 'De lounge' gestart door Lov23, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Wij hebben alleen de wasmachine van Whirlpool, de Denver 1600...overigens een supermachine:) Onze droger is van Candy.....geen bekend merk maar hij doet het al weer 9 jaar:D

2. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    #82 jilina, 2 aug 2012
    Laatst bewerkt: 2 aug 2012
    Wij hebben een 1400 toeren. De toeren gaat er ook om of je het in de droger doet 1600 toeren is het droger dus zo hoeft de droger minder hard zijn best te doen. Maar de meeste wasmachines past de toeren aan aan het programma. Zo zit er op die van mij een 15 minuten stand en die wast het op 800 toeren. Verder doet hij bijna alle programma's verder op 1200 en alleen boven de 60 graden past hij de toeren aan op 1400. Je kan de toeren ook handmatig aanpassen. Alleen heeft hij 1200 aangegeven dan kun je niet hoger wel lager. Dus je kunt nooit hoger dan wat hij al heeft aangegeven.

Ik heb volgens mij dezelfde als Evelien en hij bevalt me prima was in een uur klaar. Korte programma's en programma's die je kan verkorten. Ik heb hem dan nog maar twee weken maar hij bevalt me tot nu toe echt super.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

jeetje wat een prijs he:$

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja gek he mijn ding is echt waardeloss en hier komt dat merk er echt niet meer in:cool:

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik neig nu weer meer naar een bosch aaaahhhhhhh:D
    Hahahaha maar eens kijken...als de miele een goede prijs heeft dan kies ik voor die en anders zeker een bosch!

6. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland

Mijn ouders hebben ook een candy koste geen drol en die gaat al 10 jaar mee, maar die hebben dan ook geen dikke wasjes meer natuurlijk. Maar mijn moeder is er erg tevreden over alleen de trommel is niet zo groot.

Succes Lov23 we hebben het je dus alleen nog maar moeilijker gemaakt.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahaah ja ach..ik ben ook al heel wat wijzer geworden hoor!

8. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    En al een keus kunnen maken naar een week?

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wilde het net komen vertellen hahahahahaha....we hebben nu een Miele wasmachine, is toch de betere....en een Bosch droger. Droger gebruik je veel in de winter....dus toch iets minder belangrijk...dus hebben we het zo gedaan...nu helaas nog wachten want ze moesten beide besteld worden.....kan niet wachten hahahahahaha....

10. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Gefeliciteerd met je aankoop en hopen dat hij je niet teleur gaat stellen en flink wat wasjes gaat draaien ;)

11. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wij hebben een AEG en zijn zeer tevreden!!

12. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    1
    0
    n.v.t.
    Heee wat goed, hier dezelfde combi en mijn was is SCHOON! En lekker zacht! Ook energiezuinig genomen? Scheelt hier enorm!

13. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    AEG gehad, veel problemen mee.
    Nu een Bosch. 8kilo trommel. Prachtig ding.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je!! Zit erop te wachten...ik wil m hebben hahahahahaha heb er gewoon zin in!

Maar even een vraagje.....mijn was wordt iet goed schoon...dit ligt toch aan mijn oude wasmachine he? Of aan het wasmiddel...?

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja de verkoper kwam hiermee met deze tip. Hij zei ook dat een wasmachine in principe belangrijker is da een droger he;) droger gebruik ik nu in de zomer nooit...ik hang alles buiten. Daarom is de keuze voor de Bosch droger gevallen. Ook hartstikke goed alleen scheelt hetaanzienelijk in de,kosten.

De Miele is à+++ en de droger b.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik las er.veel over en mijn broer had ook gelijk met de nieuwe problemen.geen zin in dus. Maar is blijkbaar omdat elektrolux deze heeft overgenomen.....niet zo' n beste kwaliteit.

Mijn wasmachine en droger zijn ook 7 kilo....ook wel nodig he;)

Deel Deze Pagina