Miele of Siemens

Discussie in 'De lounge' gestart door sidmick, 18 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    houd er rekening mee dat miele qua onderdelen en reparatiekosten duurder zijn dan andere merken. (ik ken iemand die miele reperateur is).

hier een AEG a 450 euro en ben hier super tevreden over.

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Wij krijgen zaterdag onze nieuwe wasmachine, een samsung met eco bubble. Hebben nu al 3,5 jaar een AEG, 2e hands gekocht, en ding lekt ook al 3 jaar kleine beetjes. Nu dus een nieuwe.

Reden voor deze en geen Miele, de prijs! Bovendien, een nieuwe zuinige Miele van nu, is over 15-20 jaar een stroomvreter. De ontwikkeling gaat zo snel dat het in dat opzicht voordeliger is om 2x een goedkopere machine te kopen die 8-10 jaar meegaan, dan een onwijs dure machine die 20 jaar meegaat.

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    het is toch een miele geworden. Ik kan weinig terugvinden over devduurzaamheid van siemens

4. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Miele!!

Toen wij onze wasmachine kochten was de honingraat structuur net bedacht door Miele. En oh...wat een super trommel!!!

5. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Ik zie dat je inmiddels voor een Miele gekozen hebt maar nog even over de duurzaamheid van Siemens; onze vorige wasmachine heb ik meegenomen bij mijn ouders vandaan toen ik ging samenwonen. Hij heeft bij mijn ouders ruim 8 jaar gedraaid en ik heb er ook nog zeker 5 jaar mee gedaan. Toen ik 3 jaar geleden een nieuwe kocht was de oude niet eens stuk, maar ik merk wel duidelijk verschil omdat deze veel meer toeren kan maken en de was dus een stuk droger is (en startuitstel heeft, erg fijn). De nieuwe machine is trouwens ook van Siemens en ik hoop natuurlijk dat ie net zolang mee gaat als de oude!

Deel Deze Pagina