Gefeliciteerd met deze drievoud aan vreugde! Hoe zwaar zijn ze? Ik hoop dat ze alledrie snel groot mogen groeien en mee naar huis mogen! Liefs, Josien
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en dochters! Mooie namen zeg. Heel veel geluk gezondheid gewenst! Elmo
HOERA, HOERA, HOERA!!!! 3 maal gefeliciteerd, geniet van je drieling, wat ontzettend bijzonder zoiets toch
Van harte met de geboorte van jullie drietal! Ik hoop dat jouw herstel voorspoedig verloopt en dat de drie kleintjes heel snel aansterken!
Van harte gefeliciteerd met jullie 3 wondertjes, dat ze maar goed sterker en groter mogen worden! Veel geluk samen gewenst!
Gefeliciteerd met jullie drietal.. Hopen dat het snel beter met de meiden gaat,en jullie lekker samen naar huis mogen!! Veel geluk en succes de komende tijd.
Heftig maar mooi: Gefeliciteerd met jullie drietal! Ik hoop dat ze snel sterk genoeg zulllen zijn om naar huis te mogen.
Heeeeeel hartelijk gefeliciteerd met die wonderbare drietal!!!!Dat ze maar snel mogen aansterken, uiteraard voor mama ook!!! Geniet er van!
Gefeliciteerd met de geboorte van Rutger, Noor en Anna. Hoop dat de kindjes het goed doen en snel mogen groeien om met jullie mee naar huis te gaan. Wat wegen je kleine wondertjes?
van harte gefeliciteerd met jullie 3 wondertjes. geniet van ze. hoop dat ze snel naar huis mogen jennefer