Van harte gefeliciteerd! Wat een rijkdom. Leuke namen ook! Ik hoop dat het jullie allemaal goed gaat, en dat het niet lang duurt voor ze mee naar huis kunnen.
gefeliciteerd met jullie 3ling ik hoop dat alles goed mag blijven gaan en ze snel van de beademing af mogen de 2 meiden
van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en dochters! wauw wat heb je ze nog lang kunnen dragen na de laserbehandeling! Ik hoop dat ze gauw gezond groter groeien, en dan met jullie mee mogen naar huis.
Gefeliciteerd !! En wat een prachtige namen voor jullie 3 wondertjes !! Heel veel geluk, liefde en gezondheid samen !!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van RUTGER, NOOR EN ANNA!!! Een spannende en drukke tijd staat jullie te wachten, maar hopelijk groeien de kleine kanjers goed, zodat ze snel met jullie naar huis mogen!! (Waar het vast niet minder druk zal worden... )
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 3-ling! RUTGER, NOOR en ANNA!!! Een spannende periode staat jullie te wachten, maar hopelijk groeien de kleine schatjes goed en kunnen ze binnen no time zelfstandig ademen. Dat ze maar snel snel gezond en wel met jullie naar huis mogen!