nou pas ontdekt dat je je eigen topic hebt aangemaakt! Ook van mij natuurlijk veel smepsucces gewenst Ik ga donderdag naar de gyn, dus dan ga ik ook officieel de mmm in ...moet ik nou ook een topic aan gaan maken? Klinkt zo definitief!
Hey Miepie, Kom ik je hier ook weer tegen. Dus nog geen posi. berichten gehad? Mijn wederhelft heeft inmiddels zijn bijdrage geleverd en de uitslag was gelukkig posi, > 20 milj. dus hij zat net boven het gemiddelde werd ons verteld. Ik ben inmiddels voor de start echo geweest (26 februari CD3) en we zijn inmiddels mijn cycli in kaart aan het brengen. Woensdag en vrijdag jl. mocht ik mij melden voor de controle echo's om te kijken of er ook eitjes aan het rijpen zijn en jawel woensdag nog niets loos en vrijdag jl. een zichtbaar eiblaasje ... Dus de opdracht om dit weekend maar flink te klussen en maandag en woensdag maar terug komen voor de controle echo's om te kijken of ik inmiddels een eispring gehad heb en/of dit ook een goede eispring is geweest (kunnen ze bepalen d.m.v. bloedtesten) ... Ook voor ons is het dus even weer afwachten wat de MMM ons brengt en intussentijd proberen wat kilootjes te verliezen en die BMI proberen naar beneden te krijgen .... Miepie veel sterkte voor de komende weken in de wachtbank en ook alle andere dames die in de wachtbank zitten of uitslagen verwachten veel sterkte! Dikke knuffel van ons
Vandaag voor de 2e keer zwemmers ingeleverd (na een paar hele lange weken wachten :-?) en nu weer 2 weken wachten op de uitslag... Begin door te krijgen dat de MMM vooral uit wachten bestaat Gepie, hoe is het met jou nu? Goede eisprong gehad?
pffffffff nou weer 2 weken wachten? Dat schiet inderdaad niet op zo! Dan maar gewoon zwanger zijn deze ronde Miepie! succes met al dat wachten Heel veel liefs van mij, Tezzz
Thanx Tezzz. Over ruim een week komen de resultaten pas bij de HA binnen. Mannetje is dan tot di op wintersport en woensdag werkt onze HA niet... wordt dus do 03-04 pas :-?
kom je hier nog even een dikke knuffel geven meid! ik ken het gevoel, wachten wachten en nog eens wachten!
He miepie, Balen he dat wachten Je geduld wordt toch ieder keer weer op de proef gesteld. Ik kom je ook ff een dikke knuffel geven en ik ga natuurlijk heel hard voor jullie hopen en duimen op een goede uitslag!
2 weken vind ik ook wel lang hoor! bij ons was dat 5 werkdagen nou succes met wachten dan maar en duimen voor een goede uitslag!
Nou ja, het begint inmiddels te wennen . Alleen een beetje jammer dat je dan inmiddels al 2 volle rondes verder bent voor je uberhaupt door wordt gestuurd naar de uroloog :-? Hopen dat we daar niet weer een paar maanden moeten wachten voor we aan de beurt zijn...
Hai Miepie, Hier ik weer eventjes. Ook voor ons is het allemaal weer eventjes afwachten. Heb afgelopen week woensdag (20-3) weer mijn bloed moeten laten prikken om te kijken of ik wel of niet een goede eisprong heb gehad. Volgende week dinsdag 1 april (nee, dit is echt geen geintje) mogen manlief en ik ons melden in het ziekenhuis voor een evaluatiegesprek bij de fertilliteitsarts en krijgen we de uitslag van de bloedtest. Ik zou wel al eerder kunnen bellen voor de uitslag maar kan nog wel even wachten want ik ben helaas begonnen te vloeien :x dus deze ronde (ondanks gepland klussen !) ook geen succes voor ons. Volgende keer maar weer beter .... Dus week 14 wordt voor ons viertjes (wij + mannenlief) een spannend weekje ... Veel sterkte en geduld dan nog maar even toegewenst van ons tweetjes hier. En ook de andere dames die weer in de wachtbank/ kamer zitten natuurlijk heeeel veel sterkte. Dikke knuf voor jullie allen! Groeten, Gepie
Als je bedoeld de uitslag van de test dan kan ik je vertellen dat ik die niet doe, tenzij deze ongi niet door zet natuurlijk. Is deze keer namelijk wel heel anders dan anders. Zaterdag jl. begon ik een beetje te vloeien (lees bruin of rose verkleurde urine) en toen was het ineens voorbij, gisteren weer een beetje zoiets en vandaag lijkt het te gaan doorbreken maar nog niet dat ik zeg van "Dit is het". Normaliter begin ik de eerste dag een beetje te vloeien en de tweede dag is het echt bingo als je begrijpt wat ik bedoel. Dus onzekere tijden. Misschien komt het ook wel omdat je jezelf nu overal zo bewust van bent door dat cyclusonderzoek of zo, ik weet het niet. Gewoon maar even af"wachten" dus, zoals dat regel is in de MMM ... Groeten, Gepie
Hmmm... alleen maar onduidelijkheid dus. Ik hoop wel heel hard voor je dat het helemaal niet door gaat zetten Ik bedoelde trouwens de uitslagen van de bloedonderzoeken... Toch ook wel fijn om te horen of je een goede eisprong hebt gehad, toch?
Tuurlijk is het fijn om te weten dat mijn eisprong een goede eisprong is geweest alleen krijgen we dat pas te horen tijdens het evaluatiegesprek op 1 april a.s. dus volgende week dinsdag, dus dezelfde week als jullie uitslag krijgen van het zaadonderzoek. Kunnen we saampjes voor elkaar gaan duimen .... Sterkte voor de komende tijd! Liefs, Gepie
Lieve miepie, Ik wil je nog ff zeggen dat ik heeeeeeeel hard voor je aan het duimen ben dat jullie uitslag vandaag een stuk beter is hoor! Dikke knuffel!
Thanx Wieffie Inmiddels de uitslagen binnen... Volume en viscositeit waren normaal, maar aantal en motiliteit heel slecht . Aantal 220.000, waarvan 1% A en 1% B-kwaliteit en dus 98% dood of op sterven na dood en erg afwijkend in vorm. Maw, maar 4000 normale zaadjes... niet zo gek dat wel al in ronde 15 zijn beland dusss... Doorverwezen naar uroloog en ik naar de gyn. Eerst wachten we de eerste onderzoeken bij de uroloog af (man heeft een liesbreukoperatie gehad als baby en zijn vader had een spataderkluwen, dus dikke kans dat één van deze dingen de oorzaak zijn bij hem) en dan maak ik een afspraak bij de gyn zodat die mij ook eens kan nakijken. Voorlopig dus weer wachten op de afspraak bij de uroloog en dan zien we wel weer verder. Ben nu vooral opgelucht dat er in elk geval IETS van gezond zaad gevonden is, dus er is nog hoop. Denk dat de klap nog wel gaat komen....
geen leuk nieuws dus maar wat je zegt er zijn levende gevonden en voor icsi heb je er niet veel nodig ik weet het klinkt makkelijk nu van mij maar wij hebben toen ook een slechte uitslag gehad flink gejankt en dat mag natuurlijk maar daarna weer met je neus vooruit proberen te kijken ze kunnen tegenwoordig zo veel! liefs anna
Ik was allang blij dat er in elk geval IETS gevonden was, Anna ... dan hou je in elk geval nog kans. Heb jij vandaag alweer getest? Spannend... Eerste afspraak met de uroloog staat, kunnen er volgende week dinsdag al terecht!