** Miepie's start in de MMM **

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Miepie80, 20 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Vandaag gebeld voor afspraken voor zaadonderzoek. Gelukkig geen 5 weken wachten dit keer, maar toch nog ruim 3 weken :-?

8 mei 3e zaadonderzoek en 20 mei het 4e onderzoek.

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    tjee, wat duurt dat toch telkens lang zeg! :( 1 voordeel heeft het wel: je kunt nog lekker funsmeppen! ;)

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, ja, idd. Al valt het 4e onderzoek volgens mij ongeveer gelijk met mijn eisprong :-? (net erna of zo'n beetje gelijk). Ronde 16 is bij voorbaat dus al niks ;) (maakt eigenlijk ook weinig verschil met normaal :()

Weet eigenlijk niet of wij weer moeten bellen voor een afspraak om de resultaten van de testen te bespreken, of dat het ZH ons belt... morgen maar eens achteraan gaan.

4. Gepie78

Gepie78 Actief lid

25 jan 2008
    166
    0
    0
    Medewerkster Thuiszorg
    Friesland
    Heel veel sterkte en geduld dan maar toegewenst zeker de komende twee maanden! En dat maar snel mag blijken dat er iets bruikbaars bijzit voor ISCI!

Heb je trouwens de link al beluisterd op YourTube?

Sterkte meid, we :thumup: [-o< :thumup: voor jullie de komende tijd !

Gepie

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Erg mooi, Gepie ;) (haha, gelijk 3x ofzo achter elkaar geluisterd)

Net gebeld met de assistente vd uroloog; 6 mei worden we gebeld door de uroloog over de uitslagen van de echo en bloedtest.
    Als de uitslagen van de zaadtesten ook binnen zijn gaan we er dan weer langs (eind mei dus). Gelukkig niet tot eind mei wachten voor we weer iets horen ;).

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Pffft... drama vandaag bij het bloedprikken. Wist wel dat Miepman er bang voor was, maar zó extreem :confused:!

Ben zelfs bij de uroloog langs gelopen om te vragen of het echt nodig was, want hij ging al bijna van zijn stokkie bij het idee van een naald in zijn arm. Daarna bij bloedafname gaan vragen of ze niet iets voor hem hadden ofzo, maar enige wat ze konden doen (met risico dat er teveel ik-weet-niet-meer-wat in zou zitten) was in zijn vinger prikken ipv in zijn arm. Zou wel langer duren dan.

Weer naar Miepman gegaan (zat buiten zielig te wezen op een bankje) en dat voorgelegd. Nog niet, dus toen aangegeven dat we dan naar huis zouden gaan en adoptiepapieren zouden opvragen, want dan kan de uroloog ook niet verder.
    Nou ja, uiteindelijk toch mee gekregen naar binnen, en in 2 etappes hebben ze uit zijn vingers 7 buisjes kunnen vullen. Pffft... wat een dag :-?

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Poeh, had geloof ik maar beter geen vakantie kunnen hebben geloof ik ;).... wat kunnen 2 weken zo lang duren (ik weet het, moet helemaal niet klagen, gaat allemaal best snel, maar toch :-?)

Zo, even geklaagd, out of my system :)!

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Vanmiddag eerste uitslagen... ben nou al op van de zenuwen :confused:
    Hoop dat ze iets gevonden hebben, dan kunnen we in elk geval verder.

9. zal voor je duimen miep! veel suc6!
    knuff!

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Net de uroloog gesproken.

Echo: helemaal normaal, volume alleen iets aan de kleine kant. Geen spataders, geen verkalkingen.

Bloed: Hij had verwacht dat het FSH verhoogd zou zijn, maar het was helemaal normaal. Hij wilde graag een 2e onderzoek, maar na mijn verhaal van vorige week was dat niet direct nodig.

Hij heeft geen idee meer wat er dan aan de hand kan zijn, nu dus eerst de 2 volgende zaadonderzoeken afwachten en dan weer langskomen (begin juni) en bij die afspraak ook een afspraak maken voor een prostaat-echo.

We zijn dus eigenlijk nog niks verder.....

11. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Tjee Miepie... moeilijk hè? Als alle onderzoeken dan nagenoeg 'normaal' zijn en je verder niets anders kunt dan weer afwachten?

Ik kan me voorstellen dat je er af en toe een beetje moedeloos van wordt. Maar ik denk aan je en hoop dat jullie snel goed nieuws mogen krijgen!

Liefs,
    Josien

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Dikke knuf van mij!

Liefs Tezzz

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Dank jullie wel. Josien, jij nogmaals heel veel sterkte, niet eerlijk :( Ben je eindelijk zo ver gekomen....

Afspraken met de gyn en uroloog gemaakt. We moeten er wel voor naar het andere Mesos-ziekenhuis aan de andere kant van de stad, maar ja, dat is dan niet anders.

Ik kan 27 mei al terecht bij de gyn, om 9.30 (dus moet wel vrij regelen van school) en manlief kan om 8.40 op 6 juni weer terecht bij de uroloog om de zaaduitslagen te bespreken. Balen, want ik zit dan met school in het buitenland, moet ie dus maar aantekeningen maken.

Begin me wel steeds meer af te vragen waarom we dit allemaal doen... de kans is, met de zaaduitslagen en geen afwijkingen in de echo en bloed, groot dat het gaat om een chromosomen-afwijking en daar verander je niks aan :( Probeer maar te blijven hopen dat er ergens anders een blokkade zit ofzo...

14. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    hee mieppie

het is ook allemaal niet makkelijk
    en ik kan me goed indeken dat je dan denkt
    waarom doen we dit allemaal

maar hou moed wie weet wat er toch nog uit de onderzoeken komt!

veel liefs anna

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Probeer zeker moed te houden, Anna. Kan me eigenlijk nog niet helemaal voorstellen dat de kans er in zit dat het misschien wel eens niet zou kunnen gaan lukken... we zijn altijd zo uitgegaan van een groot gezin :-?

Hoe is het met jou? Langzaamaan de draad weer aan het oppakken, of houden jullie nog even rust?

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Vandaag potje nr. 4 ingeleverd. Benieuwd wat 6 juni de uitslagen zijn...

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Vandaag bij de gyn geweest, het wordt ICSI.
    Ze had de uitslag van het 3e zaadonderzoek al binnen (was volgens haar beter; VCM was 0.9, bij het 2e onderzoek 0.1... maar motiliteit en morfologie waren een stuk slechter, dus vond het wat raar :-?)

Ik moet op CD3 en CD20 bloed laten prikken en heb 25 juni een echo, verder nog de uitslagen van de uroloog afwachten, maar we kunnen ons al wel op de lijst laten zetten voor ICSI. Ze verwachtte dat we dan voor we in september voor 4 maanden naar het buitenland gaan 1 poging konden doen, dus dan zou het best snel gaan allemaal ;).

18. Vietje

Vietje Actief lid

31 dec 2007
    314
    0
    0
    zoek nieuwe leuke baan
    Alkmaar
    Hoi miepie,

ik hoop voor je dat je inderdaad voor je vakantie nog lekker een poging kan doen. En dan t positieve resultaat lekker vieren op vakantie!

Liefs,
    Vietje

19. hey Miepie,
    ik lees dat jullie ook voor icsi gaan.
    ik wil je heel veel succes wensen! ;)
    liefs rachel

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Thanx meiden. Vietje, we gaan niet op vakantie, maar voor 4 maanden naar het buitenland voor werk... zou dus wel heel fijn zijn als we daarvoor al een poging kunnen doen!
    (Hoewel ik al niet mag klagen met hoe snel het tot nu toe allemaal gaat... binnen 4 maanden van 1e bezoek bij de HA tot wachtlijst ICSI...)

Deel Deze Pagina