** Miepie's start in de MMM **

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Miepie80, 20 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    He Miepie, wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt over de komende periode! Het is dan wel even afwachten, maar je hebt iets om naar toe te leven. En zoals Rach al zegt: maak er gewoon het beste van deze paar maanden. Voor je het weet is het Kerst!

Ik ga aankomend weekend de brief voor de afspraak op de brievenbus doen. Aangezien er nog een vriendin van ons op de gyn afedeling werkt, maar zij heeft een andere baan per 25 aug, wil mijn mannetje voor die tijd nog geen afspraak maken. Ik moet dus nog een weekje geduld hebben en dan weet ik meer. Ik hoop dat de afspraak snel gemaakt kan worden en dat we dan meer duidelijkheid hebben.

Gelukig is er in Duitsland ook internet, dus kunnen we je gewoon volgen :D

Groetjes Mia

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Spannend, Mrs Mia. Afspraak voor bij de gyn, of uroloog, of allebei? Hebben jullie, naast zaadonderzoek, al verdere onderzoeken gehad? Heel veel succes in elk geval, hoop dat jullie niet te lang hoeven te wachten tot je terecht kan.

3. miepje ik wou je hier gewoon even een dikke knuffel geven!

in duitsland zal je hopelijk veel afleiding krijgen..
    en volgend jaar word jullie jaar! hopelijk eerder al natuurlijk :D

4. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hoi Miepie, wij hebben verder nog geen andere onderzoeken gehad. Mijn HA heeft mij "het bos ingestuurd" met de mededeling: laat je mannetje eerst maar eens zijn zaad verder onderzoeken. Maar ik ga ervan uit dat ze bij mij ook onderzoeken moeten doen, want mijn cyclus is niet echt top...
    Volgens mij krijgen we dan samen een afspraak bij de gyn en zal hij evt wel doorgestuurd worden naar de uroloog. Eind sept/ begin okt kan hij in iedergeval weer een nieuwe zaadtest doen, want dan heeft er genoeg tijd tussen gezeten.

Ik hou je wel op de hoogte!
    Groetjes Mia

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mrs Mia, al meer duidelijkheid? Slopend he, dat wachten...

Wij zitten inmiddels in het buitenland, over 5 weken ga ik een weekje naar NL voor de uitslagen van de laatste 2 zaadonderzoeken, SOT en bloed én ik heb dan gelijk het startgesprek voor de ICSI. Hopelijk kan ik dan de laatste 2 dagen in Duitsland al beginnen met spuiten (eind december), hangt er denk ik ook een beetje vanaf wat mijn cyclus komende maanden doet... als die netjes 26 dagen blijft zoals afgelopen maanden, komt het precies goed uit, anders kan het zijn dat we in jan. pas kunnen beginnen.

6. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hey Miepie, heb je het naar je zin in Duitsland? Een andere leefomgeving is misschien wel erg lekker, dan kun je je gedachten ergens anders op projecteren.
    Ik vind dat je toch best snel kan beginnen hoor! Ik hoop voor je dat de uitslagen over 5 weken positief zijn.

Ik heb vandaag maar de gyn gebeld, aangezien ik 1,5 week geleden de papieren voor een afspraak had opgestuurd. Ze hebben ons op 29 sept. gepland, maar dit verandert misschien omdat mijn mannetje liever op een donderdag wil ipv een maandag...
    Ik heb nog geen brief van ze gehad, als het goed is krijg ik die morgen.... we zulle zien. Ik vind het stiekem wel lang duren zo.

Veel plezier nog daar bij de buren!

Liefs Mia

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hé Mrs Mia... fijn dat jullie eind vd maand al terecht kunnen (al kan een maand dan heel lang duren ;)). Berlijn is idd heerlijk, tot vanmorgen zelfs niet bij nagedacht waar ik ergens zit in mijn cyclus ;).

Ben heel benieuwd wat er over 4 weken uitkomt... hoop dat ik eind december mag beginnen met spuiten. Verder kunnen we weinig doen, afwachten...

8. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Ha Miepie,
    Wat fijn dat je zo'n leuke afleiding hebt! De tijd gaat dan vast erg snel en voor je het weet plaatsen ze al iets terug ;) Wanneer ging je ook al weer terug naar de gyn?

Ja, ik vind het einde van de maand nog even ver weg, maar de tijd gaat best snel. Deze paar weken hou ik ook nog wel vol.... en al die weken die daarna gaan komen :)

Liefs Mia

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Heb je al enig idee wat jullie vervolgtraject zal worden? Was het goed genoeg voor IUI, of zitten jullie gelijk aan de IVF/ICSI?

Ik heb begin oktober het startgesprek, hoor dan of we in december of januari mogen gaan beginnen. Ik hoop dat ik de laatste dagen hier in Berlijn mag beginnen met spuiten, dan begin januari punctie. Anders schuift dat een maand op. NOg een paar maandjes geduld dus....

10. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Het is nog even geduld, maar je hebt wel iets om naar uit te zien, je kunt de kalenderdagen afstrepen!

Ik heb eigenlijk nog geen idee hoe het verder gaat met ons. De 29e gaan we dus naar de gyn. Dan zijn er ook dik 3 maanden voorbij dus zal mijn mannetje zijn zaad opnieuw moeten laten checken en is het dus afwachten wat daaruit komt. De eerste check was 4 miljoen met 2% goede en 13% matige zwemmers. Ik weet niet zo goed hoe ik dat moet interpreteren, ik denk IVF.
    Dan is er ook nog mijn cyclusprobleem. Ik hoop zo dat dit tijdelijk is en geen PCO of zo.

Nou ja, er valt veel te speculeren, maar het is dus gewoon afwachten.
    Zitten we allebei in dezelfde "wachtruimte" ;)

Ik hoop ook voor je dat je in december al kan beginnen, zou wel eel fijner zijn he.

Groetjes Mia

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi Miepie,

Kom eens op jouw eigen topic neuzelen en kijken hoe het met je gaat.
    Dus... hoe gaat het met je.
    Kom niet meer bij het temptopic en jij volgens mij ook niet meer.

Met mij gaat alles prima, zit alweer op de helft, de tijd gaat zo snel.
    En we krijgen een zoon, zo leuk.
    Ik hoop heel snel dat er voor jullie ook een weg geopend zal worden en dat jullie snel zwanger mogen zijn.

Liefs Mieke

12. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey Miepie

Mijn hubbie heeft ook winig zaadcellen
    maar was zeer genoeg voor ivf
    Daar zijn we mee begonnen de 23ste
    Ik moet nou decapeptyl spuiten en nog meer
    Foto's zitten in me album

Misschien dat je die medicatie ook moet spuiten
    of dat het een ander naam heeft

6 okt krijgen we de 1ste echo dan gaan ze kijken of het helemaal leeg is
    (geen bloed meer te zien bedoel ik)
    Dus behoorlijke tijden hierzo

En ik wil je als tip geven
    Als je iets mee zit of dat je gestresst bent praat hierover met een vriendin en met je vriend
    Dat is echt maar dan ook echt heel belangrijk ;)

Ik hoop voor jullie dat het ook aanslaat
    Want jullie hebben genoeg mee gemaakt
    Zal voor jullie duimen meis ;)

Liefs Tijgertje23

ps ben van het temp-forum

Deel Deze Pagina