Ik maak altijd filmpjes met mijn mobiel en zet deze dan op mijn laptop. Hoe kan ik hier een dvd van maken zodat ik een kopie kan geven aan mijn ouders en schoonouders? Zodat het in de dvdspeler kan worden afgespeeld.
Gewoon via nero of een ander brand programma op een dvd zetten.. moet je aangeven aan het begin van Nero dat het om een video bestand gaat Succes!
En dan moet ik gewoon een brandbare dvd kopen? en hoe plak ik dan alle stukjes aan elkaar? Het zijn vaak korte filmpjes van 5 minuten.
Een brandbare DVD lijkt me wel een pre ja :-D Je kan bijv. via moviemaker (op je pc) de boel gezellig aan elkaar plakken een bijv. een muziekje eronder zetten (of juist niet).
ja die kan je bijna overal kopen.. dan selecteer je gewoon alle filmpjes op de computer die je erop wilt hebben, en dan kan je ze per filmpje afspelen .. misschien kan je dan ook nog een leuk hoesje maken op de computer voor de dvd hoes?
Thanks Elmo, Waar vind ik moviemaker? Heb al even zitten kijken, maar kan niks vinden wat erop lijkt...
Lijkt me wel leuk om te maken, me schoonouders gaan op vakantie naar het buitenland (familie) en dan willen ze natuurlijk even hun eerste kleinkind laten zien. Mijn vader woont ook in het buitenland, voor hem wil ik er ook 1 bewerken, want ik word gek van dat elke keer op youtube zetten
het aan elkaar plakken kan ook bij photobucket! ook leuk spul maaruh als ik via nero brand kan ik het nooit op mn dvdspeler afspelen wel op de pc hoe kan dat dan?
Moviemaker zit geloof ik alleen op XP heb je XP? Mijn laptop draait nog op 98 :-D *dat het nog bestaat*
haha! Ik heb XP, heb moviemaker zojuist gevonden. Nu hopen dat ik hem ook thuis heb (ben aan het werk ). Weet iemand waar ik nero kan downloaden?