hoi, Sinds een aantal maanden hebben wij weer contact met de moeder van mijn man. Zij is een heel leuk mens en hele leuke oma. Maar helaas door derde is dat contact er dus lang niet geweest. Maar nu is ze bijna jarig en willen we haar graag een leuk kado geven. Maar heb geen idee wat. Ik wil wel graag iets ‘echt’ geven. Dus geen bon voor een gezellige middag ofzo. We willen het contact verder rustig opbouwen, en iets met de kinderen gaat ze al doen. Iemand hier tips?
Wat ik wel eens heb gegeven aan mijn oma: - Gevulde bloembakken voor op het balkon - Canvas met foto van haarzelf, mijn moeder, ik en mijn dochters - Verschillende soorten thee voor in zo’n eitje met wat lekkers erbij - Tijdschriftenabbo - Ontbijtje laten bezorgen Verder knutselen de kids altijd iets. Ook vaak dagje uit naar keuze gegeven omdat ze dat leuker vindt dan iets tastbaars. Maar aan dat antwoord heb je niks
Ja, ik dacht zo; ze zal wel veel gemist hebben. Weet niet hoe oud de kinderen zijn, maar in zo’n boek kun je ze ‘op zien groeien’ tot aan nu.
Leuke reacties dank je wel! Op zich heeft ze wel wat foto’s. Beetje verstoorde relatie binnen de familie.. dus wij hadden wel contact met de tante van mijn man (haar zus dus) en daar kreeg ze wel foto’s van. Maar denk idd dat ik wel een mooie foto laat maken van de kinderen! En een bon van het tuincentrum, ze heeft altijd veel bloemen op haar balkon staan. Dank je wel voor het meedenken!!
Ik dacht aan een foto op canvas, maar dit is veel leuker aangezien ze waarschijnlijk veel gemist zal hebben!