Hallo dames, Ik wilde vandaag lekker zuurvlees maken ( normaal moet het 24-48 uur inweken in 50 azijn en 50 water dat weet ik ) nu heb ik varkenspoulet 8 uurtjes laten intrekken, is iets anders geworden van kleur, wilde ik het net aanbakken word het gewoon niet bruin of gaar, het blijft die kleur. Nu in een steelpan gedaan ipv sudderpan en het gaat iets beter maar krijg het nog steeds niet gaar. Is dit normaal?
Ik heb nog nooit van zuurvlees gehoord laat staan dat ik weet hoe gaar het moet zijn sorry! Maar varkensvlees blijft altijd wel bleek met bereiden toch.
Ja maar niet zoals nu, er komt totaal geen kleur :^) normaal gebruiken ze runderpoulet maar dat krijg ik nooit gaar. in de steel pan is het nu wat bruin (aangebakken/krokant ) maar wel maar 1 kant van het vlees de rest blijft gewoon rauw.. OMG ik had me zo verheugd op zelfgemaakt zuurvlees
Nog nooit van gehoord Maar dames het is me gelukt het is bruin en gaar en nu laat ik het nog stoven met dat sap. Het kwam omdat die sudder pan van mijn schoonmoeder geen laag meer in de pan had was helemaal van ijzer