MIEREN!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door janette, 19 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanoetje22

Chanoetje22 Actief lid

3 jul 2007
    202
    0
    0
    KLANTENSERVICE
    ALMERE
    nou ik heb een hele rij met 5 cent neer gezet maar die mieren gaan er gewoon op zitten. t lijkt wel of ze het leuk vinden. en ook die mierenlokdoosjes kennen ze. ze weten dat ze daar niet in moeten anders gaan ze dood. ze lopen er echt gewoon omheen. :( en onze dochtertje vind het leuk om met ze te spelen en als ik niet kijk wil ze ze in dr mond stoppen dus moet echt snel een oplossing vinden. ik ga ff verder googlen dan..

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    je "moet" de oude 5 cent stukken ervoor gebruiken dus uit de gulden tijdperk die helpen wel als het goed is.....maar zie die nog maar op de kop te tikken...dus het koperdraad zou ook moeten werken....

3. Chanoetje22

Chanoetje22 Actief lid

3 jul 2007
    202
    0
    0
    KLANTENSERVICE
    ALMERE
    ooww.. vandaar dat het niet werkt!!! haha ik had de 5 euro centjes neergelegt.

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    :) :)
    die zijn van een ander materiaal de oude zijn van koper vandaar dan maar ff koperdraad halen?
    zit in de electradraad...dus in het draad wat van de stoppenkast naar het stopcontact loopt ;)

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Hier toch maar mierendoosje neergezet van pokon en het helpt zowaar! Er lopen nog wel een paar nu, maar geen tientallen meer.

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    heb net wat bleek gedaan...... en nu loopt het terras vol....zou zo wel weg zijn denk ik....

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    het water van je gekookte aardappels erneer gooien of stuivers

Deel Deze Pagina