Mieren

Discussie in 'De lounge' gestart door Cindy1977, 3 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    E liep meteen met zo’n doosje in haar klepje rond, ook al gilde ik 10 keer NEEEEE :|:roflmao: Vandaar dat mijn man in de avond de hele straat hier plat spuit :D

Iertje81 en MinnieMouse94 vinden dit leuk.
  2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.138
    8.869
    113
    Wij hebben altijd van die lokdoosjes. Het concept ‘dat is gif’ begrepen de kinderen gelukkig. :) Wel zette ik ze altijd zoveel mogelijk uit het zicht, ook zodat andere kinderen ze niet als of oppakten ed.

3. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Het is verschrikkelijk. Ik mocht Luc 8(!!) weken niet tillen. Mijn man werkte thuis en zelfs als hij verschoond moest worden, moest ik m’n man roepen. Uit pure noodzaak heb ik het weleens gewoon op de grond gedaan maar nadat het hele laminaat daarna onder de kak zat, vond ik dat niet meer zo’n puik plan :roflmao:
    Maar goed; ik zal je topic niet vervuilen met mijn misère. Nogmaals sterkte en ook met de mieren :)

4. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Ik heb nu HG lokdoosjes besteld en of ze werken kan ik nog niet zeggen.
    Ik geef het 2 weken de tijd en als dat niet werkt dan de spuitbus.
    Als laatste optie heb ik nog een vriend die bij Rentokil werkt.

Cindy1977 vindt dit leuk.
  5. Roodborstj

Roodborstj Actief lid

17 mei 2020
    274
    265
    63
    Vrouw
    Hier werken alleen lokdoosjes. Verder strooi ik nootmuskaat (helpt ook maar vervolgens zoeken ze gewoon een andere opening in huis). Ik ga straks even lokdoosjes halen en die zet ik dan elke nacht neer...overdag zet ik ze weg.

Cindy1977 vindt dit leuk.
  6. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.804
    4.585
    113
    Nou, vrijdag de sleutel van ons nieuwe huis gekregen... En wat denk je... Zaterdag BOMvol met mieren. Op het aanrecht, in de kastjes, in de vaatwasser, hele vloer vol.
    Ja sorry hoor, maar het is MIJN huis, eruit blijven. Wou ze weg en ben dus niet zo diervriendelijk gebleven en direct grof geschut gebruikt; spray in de kiertjes overal en wit gifpoeder van de boerenbond langs de deur en raamkozijn. Weg ermee!

Deel Deze Pagina