Ha allemaal! Mijn dochtertje van anderhalf is één van de -waarschijnlijk vele- kindjes die superweinig eet en al helemaal zelf eten niet interessant vindt of lang volhoudt. Als ik wel eens zie wat andere kindjes allemaal naar binnen werken sta ik met verbazing te kijken. Mijn dochter eet vaak maar een paar hapjes per keer. Ik krijg er eigenlijk pas echt wat in als ik haar afleid met speelgoed en haar dan ga voeren en superenthousiast belonen. Anders lijkt ze gewoon niet zo geïnteresseerd in eten. Inmiddels heb ik ook al de folder 'miezemuizers' van het cb gehad, haha. Vandaar de naam van deze club Ik weet dat ik niet de enige ben met een kindje dat systematisch heel erg weinig eet (maar toch goed groeit ), dus dacht ik; laten we een club starten zodat we onze frustraties kunnen delen. Over bijvoorbeeld dat je tafel en eetkamer wel een circusattractie lijken na het eten door alle speelgoed die ter afleiding moest dienen. Of de moeite die je in lekker koken stopt, maar toch aan je kookkunsten gaat twijfelen omdat ze nooit iets eet. Nou ja, vul maar in, etcetera. Ik ben benieuwd wie er zich hier gaan aansluiten!