Ik wil graag van die tashaken voor aan mijn wagen, maar ik weet niet goed welke ik zal nemen. De mighty hooks zijn van aluminium, maar kunnen niet draaien. Die van hook 'n stroll zijn grote zwarte haken die wel kunnen draaien. Heeft iemand ervaring met een van deze haken?
Ik heb de hook 'n stroll haken, heel fijne dingen! Ze kunnen veel hebben en het is handig dat ze draaien, hang er vaak vanalles aan, luiertas, plastic boodschappentasjes, fles (fles met gat erin van difrax)..
Ik heb ook de hook 'n stroll, vind het echt superfijne dingen! Vind het heel handig dat ze kunnen draaien en ze zijn stevig genoeg.
Ik vind de hook 'n stroll haken zo groot eigenlijk, maar toch is het wel makkelijk dat ze kunnen draaien denk ik. De Mighty haken kunnen niet draaien. Misschien toch maar de hook 'n stroll nemen!
Hier ook hook 'n stroll: Tassenhaak Hook n Stroll draaibare haak | BUGGY-ACCESSOIRES | babywebshopmamaloes Ik zou echt wel willen dat ze kunnen draaien, dus persoonlijk zou ik niet voor die andere kiezen. Ik gebruik ze niet vaak, maar soms ben ik lopend naar de supermarkt en koop ik toch weer te veel. Dan maak ik snel de haken eraan en kan ik toch alle meenemen..! Maar ze worden ook wel afgeraden door het gewicht dat je aan de wagen hangt. Natuurlijk niet heel goed voor je wagen.
Bij de Wibra verkochten ze laatst haken. Niet veel bijzonders gewoon van plastic maar toch ideaal voor maar 1 euro ofzo 2 haken.