Ik kreeg vandaag ineens op het werk een migraine aanval... gelukkig valt de koppijn na de flikkeringen erg mee maar op het moment van de flikkeringen was ik erg duizelig en daarna erg moe... Ik heb bovendien al dagen last van kortademig / benauwdheid, echt heel irritant, het gevoel dat je niet lekker even door kunt ademen... Ik ben wel een beetje bang dat het weer misgaat doordat de vorige keer een miskraam was, maar goed dat al die klachten daarvan komen lijkt me stug... Hebben meer mensen hier last van? Ik denk dat ik de huisarts even ga contacten, want vooral die kortademigheid is erg irritant!
als je zwanger bent ben je sneller kortademig en heb je soms vaker last van hoofdpijn... hormonale migraine... heerlijk... zucht... maar goed, het kan er allemaal bijhoren... dus... hou goede moed... en bel zeker je ha of vk als je twijfelt! succes!
Ik herken dat gedeeltelijk. M´n hoofdpijn was tijdens m´n vorige zwangerschap vrijwel verdwenen, maar ik kreeg dus ineens astma. Daarvoor en daarna nooit last van gehad, eigenlijk alleen tijdens m´n zwangerschap. M´n huisarts en verloskundige kenden dit niet, maar ik was al benauwd voordat ik wist dat ik zwanger was. Ook deze keer (net zwanger) weer erg benauwd, dus bij mij hoort het er blijkbaar gewoon bij. Succes!
Hoi Krissie, gefeliciteerd met je zwangerschap. Goed om te horen dat ik niet de enige ben. Gister naar de HA geweest en in ieder geval ventolin gekregen, als het te gek wordt kan ik dat nemen. Nu heb ik vandaag weer een "slechte"dag gehad, ventolin genomen, maar het deed niets... ik begin nu te twijvelen of ik niet gewoon verkeerd aan het ademen ben :-S... maar goed ik probeer om die reden sávonds zoveel mogelijk te relaxen en eerder te gaan slapen want je wordt er doodmoe van... echt niet leuk.