zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door nicshake, 19 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicshake

nicshake Lid

19 jan 2009
    7
    0
    0
    Hallo dames!

ik had ff een vraagje.. ik slik de pil en heb m voor de 2e x doorgeslikt..
    maar ben er wel een paar x te laat mee geweest..

en nu heb k sinds een week..een zeurderig gevoel in mn baarmoeder, wat gevoelige borsten.. en bruine afscheiding.. ook heb ik wat pijnlijke steken in mn onderrug..en erg veel dorst..en k ben ook donderslui!

en mn stopweek is pas over 7 dagen! dus ik vind t allemaal een beetje verdacht..

wat denken jullie?!

liefs

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Toen ik nog de pil slikte en ook nog wel eens een stopweek oversloeg. Kreeg ik ook bruineafscheiding ( oudbloed ) ook voelde ik me dan wel eens anders dan anders.

En wat bedoel je met; ik ben er wel een paar keer te laat mee geweest?
    Met het slikken? Zoja, in welke week ben je m vergeten?

3. nicshake

nicshake Lid

19 jan 2009
    7
    0
    0
    Nou! in alle weken wel eens.. dat er meer dan 24 uur tussen zat.. en toen heb ik wel sex gehad..ook zonder condoom! ik slik de pil wel eens vaker door..maar dan heb ik nooit last van al die dingen!..

spannend joh!:)

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ik had er ook nooit last van, maar op de één of andere dag kreeg ik daar ook last van!
    Als je m de 1e week vergeet, dan is het 't onbetrouwbaarst. 2e week heb je vrijwel geen kans om zwanger te worden en de 3e week een kleine kans.
    Mocht je 't echt niet vertrouwen, dan stop je nu met de pil en wacht je op je menstruatie. En gewoon veilig vrijen ;)
    Mocht je menstruatie niet komen, gooi er dan even een testje tegen aan.

In welke week van de stip zit je nu?

5. nicshake

nicshake Lid

19 jan 2009
    7
    0
    0
    Ik zit nu in mn laatste week van de pil..ik slik hem altijd 's avonds, dus ik heb nu ook besloten om hem vanavond niet te slikken..maar mocht ik wel ongesteld worden..en dan toch nog last van al die dingetjes hebben..dan kan het toch ook dat ik gewoon ongesteld ben door de pil..(onnatuurlijk) en dan toch zwanger ben?

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ja, dat zou kunnen dat je ongesteld word, maar toch zwanger bent. Maar dan is het een ander soort bloeding.
    Anders haal je voor de zekerheid gewoon even een testje, dan weet je het zeker!

7. nicshake

nicshake Lid

19 jan 2009
    7
    0
    0
    Jaa ben dus gister begonnen met mn stopweek! ff voor de zekerheid maar even eerder.. Op dit moment nog geen teken van ongesteldheid.. want ik voel t normaal altijd aankomen.. wel al de hele week last van mn rug..en t zeurderige gevoel is er ook nog steeds.. wacht het ff af.. en anders maar even een testje inderdaad!

dankje!

8. nicshake

nicshake Lid

19 jan 2009
    7
    0
    0
    hmm maandag begonnen met de stopweek..nog steeds geen teken van ongesteldheid! Nog steeds t zelfde al sinds vorige week.. pijn in de rug..af en toe steekje links en rechts en het zeurende gevoel! hmm.. begin wel een beetje zenuwachtig te worden hoor!

tips?

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Dat je maandag gestopt met met de pil, dan kan het ook even duren voordat je ongesteld word. Aangezien je de pilstip niet helemaal af gemaakt hebt.
    Ik zou nog even 't weekend aankijken en daarna gewoon een testje doen

10. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Let je er ook op dat je je lichaam nogal een opdonder geeft door te spelen met je hormooncyclus? Je kan er behoorlijk van in de war raken. De kans dat je zwanger bent is redelijk klein, maar natuurlijk wel aanwezig. Laat jezelf niet gek maken, meis. Testen is weten. Er zijn bij de apotheek ook testen te koop waar je al heel vroeg mee kunt testen.

11. nicshake

nicshake Lid

19 jan 2009
    7
    0
    0
    Nee jullie hebben ook wel gelijk..maar normaal als ik stop met de pil ( en ben ook al eerder in de strip gestopt) dan word ik na 1,5 dag ongestelt.. en nu is t gewoon net ff anders..en voel me ook anders! steekje hier..rommeltje daar..zo gaat t in mn buik.. word er een beetje mal van:p

12. nicshake

nicshake Lid

19 jan 2009
    7
    0
    0
    En zie dat je morgen bent uitgerekent Libra! veeel succes!

Deel Deze Pagina