Hi meiden! Ik vroeg me af wie van jullie allemaal over tijd is, maar negatief blijft testen... En hebben jullie dan zwangerschaps symptomen of juist ongi symptomen? Of zijn dr misschien meiden die nu zwanger blijken te zijn maar ook een hele poos negatief hebben getest? Liefs
Ik had 1 jan me nod en tot op nu nog steeds geen ongie wel heel veel zwanger kwaaltjes morgen vroeg dokter testen blijven nega
hallo, ik was 2 weken over tijd en weer had ik een negatieve test, dacht toen dat mijn cyclus onregelmatig was en ben daar info over gaan zoeken en heb een paar dagen monnikspeper geslikt, maar na weer een week was ik toch wat misselijk en had wat last van gevoelige borsten.. dus weer een test gedaan, en die was positief! toen was ik 3 weken en 2 dagen over tijd! weet nu dus niet zeker hoe lang ik nu zwanger ben, maar dat hoor ik 30 januari, dan krijg ik mijn eerste echo! is jou cyclus wel regelmatig? het kan ook zijn dat het hcg hormoon in de eerste weken van de zwangerschap niet meetbaar is met een test. er zijn zelfs gevallen bekend van vrouwen die hun hele zwangerschap negatief testen... succes ermee!
Ik zou 31 dec ongi moeten zijn geworden. In plaats daarvan kreeg ik in de nacht van oud op nieuw bruinverlies wat 4 dagen aanhield. Testen negatief.... vorige week ben ik naar de huisarts geweest. Weet getest en weer negatief. De huisarts zei dat ik ws een ongi had overheslagen of dat ik mijn bruinverlies moest zien als ongi. Hier heb ik me maar bij neergelegd... dus we klussen gewoon verder. Als ik eind januari nóg niet ongesteld wordt, ja... dan ga ik maar weer naar de huisarts. Groetjes Cynthia
jeetje waarom moet het zo ingewikkeld zijn he? Je hoort van iedereen, nou gewoon 3 dagen overtijd en hup een positieve test... Ik ben weer niet ongi geworden vanmorgen maar gister avond heel erg misselijk en heb heel slecht geslapen vannacht. Vanmorgen was mn temp wel iets gezakt (ik heb normaal 36,5) afgelopen week steeds ongeveer 37,7 maar vanmorgen was hij 37,1... Misschien dat ik toch nog ongi word. Vreemd hoor normaal heb ik een keurige cyclus en nooit een dag overtijd geweest.. ben nu 9 maanden gestopt met de pil..
Hallo Meiden, Ik ben ooit es 3 weken overtijd geweest met alle symptomen die wezen op een zwangerschap. Bleek achteraf niet zo te zijn helaas. Wat wel zo was (en de ene vrouw is er gevoeliger voor dan de andere) ik had toen een nieuwe vrouwelijke collega op de kamer. Uit ervaring weet ik dat mijn cyclus zich dan aanpast. Ik heb ooit met alleen maar vrouwen op een kamer gewerkt waarbij ik als laatste kwam. na 3 maanden liepen we met z'n alle tegelijk menstruerend rond zou dit ook kunnen in jullie geval? anders is het verstandig om naar de Ha te gaan. Gr, Ayse
Hi! Hier nog iemand... Ik ben sinds september al aan het wachten op een ' normale' menstruatie, maar helaas tot nu toe nog steeds niks.... (In aug gestopt met de pil). Heb wel wat bruinverlies gehad, meestal een paar dagen. En in de dec dacht ik dat het eindelijk zou doorzetten, maar dat bleek toch niet zo te zijn. Nu in januari, weer niks.... Wel ontzettende buikpijn gehad. En 2 keer een beetje 'vreemde' afscheiding. De symptomen varieren en daardoor weet ik dus helemaal niet waar ik aan toe ben.Test is overigens negatief. *zucht* ik weet het ook niet meer...