hebben jullie even een opsteker voor me?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door beckie, 15 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beckie

beckie Lid

6 feb 2008
    30
    0
    0
    Hoi,
    Ik voel me al 3 dagen echt gewoon kut, sorry voor het woordgebruik. Heb steken in mn buik, onderin, bovenin en zijkant. En het is net of die rondjes draaien tegen de klok in. Als de buikpijn even weg is gaat mijn maag rondjes draaien.
    Ik ben nu 2 dagen overtijd, gisteravond negatieve test. HA (moest ik toch al heen) zei dat het misschien kwam dat ik zwanger ben maar kan ook erger als normaal reageren en gewoon ongesteld worden.
    Maar ik voel me zo beroerd en ben ondertussen de hele dag al aan het janken.
    Ik zie het even niet meer zitten. Voel me zo vaag en vreemd.
    Ik heb het gevoel dat niemand me snapt en dan voel ik me nog rottiger.
    Heeft iemand alsjeblieft wat positiefs te melden om me een beetje op te beuren. Voel me nu echt heel erg alleen. Mn man doet zo zijn best maar hij snapt t voor mn gevoel niet.
    Alvast dankjewel

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hoi Becky,

Ik ken het gevoel wel een beetje... al ben ik dan nog nooit overtijd geweest omdat ik ovutesten gebruikte en daardoor precies wist waneer mijn ongi moest komen en ook kwam. En met mijn zwangerschap testte ik 2 dagen voor NOD positief.
    Maar ik denk dat dit puur die onzekerheid is, en het er mee bezig zijn. Ik weet niet de hoeveelste rond dit is?
    Maar bij mij gaat het de ene maand beter dan de andere... nu ronde 8 heb ik geen ovutesten gebruikt dus mijn NOD zit ergens tussen de 17e en de 22e? Geen kwaaltjes dus maak ik me nu nog niet druk. Maar de keren dat ik dacht misselijk te zijn, borsten zeer enz enz... nou dan werd ik ook emo door de spanning en onzekerheid. Achteraf heb ik geleerd dat dit allemaal bij mijn pms hoort en ovukwaaltjes zijn (tot week na ovu)

En overtijd met negatieve testen lijkt mij ook geen pretje! alles is nog zo onzeker... kan beide kanten op. Heel begrijpelijk dat je je onbegrepen voelt. De reacties die je dan krijgt van " probeer er niet bezig te zijn" wil je dan niet horen. Want je kunt die knop niet uitzetten....

Heel veel succes, en probeer over een paar dagen pas weer te testen, wie weet!!

Groetjes Cyntje78

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik herken dat gevoel heel erg uit de maand voor het raak was. Het was echt niet leuk, ik was overtijd, voelde me heel rot en durfde niet te testen. Maar bij mij ging het anders: ik testte negatief en werd prompt op de wc ongesteld. Het was dus gewoon de spanning die het had tegengehouden!

Wat mij erg heeft geholpen de maand erna, was om ovutesten te doen, en mijn NOD daar op te baseren. Het is ook geruststellend om te weten dat je wel een ei hebt gehad (ondanks dat die testen dat niet 100% bewijzen).

Voor de rest... ik weet niet hoe lang jullie bezig zijn, maar het helpt echt om je hoofd ergens anders op te zetten. Hoe moeilijk dat ook is!

En mannen... mijn lief is geweldig, maar beleefde het proberen en nu het zwanger-zijn ook heel anders. Hier op het forum, echt, iedereen weet hoe je je voelt! Wees blij met de steun van je man, en zoek verder begrip hier ;) Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt. Sommige mensen testen echt pas een paar dagen na NOD positief. En als je ei wat later was... dan kan het zijn dat het nog eventjes duurt.

Sterkte en kop op! Niet de moed verliezen. Ik dacht dat het nooit zou lukken en was in een zucht zwanger. Had het nooit verwacht!

4. beckie

beckie Lid

6 feb 2008
    30
    0
    0
    Dankjewel,
    Klopt wel dat mn ei wat later was, ovu test was 4 dagen nadat ik em verwachtte pas posi. Dus wat dat betreft moet ik misschien nu ook nog 2 dagen wachten... Niet dat ik daar nou zo blij van wordt, maar is makkelijker te aanvaarden dat dan die test gister negatief was.
    En ik ben nog nooit zo blij geweest dat dit forum er is. Zit niet alleen in het schuitje. Ik weet trouwens niet eens in welke ronde we zitten, zijn al vanaf dec 2007 bezig... Ik zie het allemaal wel. Ben in ieder geval blij met iedereen hier, dankjewel allemaal.

5. tinkerbelletje

tinkerbelletje Actief lid

20 okt 2008
    205
    0
    0
    Hoi Beckie,

Ik snap je wel hoor het is ook soms frustrerend dat wachten maar ik teste van mijn jongste zoon ook pas een week na nod positief ik heb geloof ik 3 of 4 testen gedaan allemaal negatief en de laatste was zo vreselijk licht dat je het bijna niet kon zien maar was wel zwanger dus laat de moed niet zakken ik hoop voor je dat je wel degelijk zwanger bent meid!
    liefs linda

6. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het gevoel wel een beetje. Bij mij heeft het ook te maken met de onzekerheid wat het nu gaat worden. Wel of niet ongesteld en dus wel of niet zwanger. Daar word je gewoon erg onzeker van. Zeker als je best al wel een poos bezig bent, kan ik me dat goed voorstellen. Ik hoop echt dat het raak is voor jullie! Misschien gewoon maar blijven testen? Sterkte ermee en ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt!

Deel Deze Pagina