Hoi, ik zou graag willen weten of hier (aanstaande) moeders zijn die hoofdpijn of migraineklachten hebben? Ik wil volgende week stoppen met de pil en ik had heel veel menstruatieklachten voor de pil, waaronder migraine-aanvallen. Nu zou ik graag in contact komen met mensen die hetzelfde hebben (gehad) en jullie ervaringen horen over toen jullie stopten met de pil en/of zwanger raakten.
Ik heb tijdens de zwangerschap bijna geen migraine gehad. Ik heb geloof ik 1 of 2 keer paracetamol genomen (iets anders mag je niet). Volgens mij is het wel de algemene trend dat je tijdens de zwangerschap minder last van migraine hebt.
Hey, maar is dat ook als je normaal veel last hebt van hormonale migraine? Dus voordat je ongesteld moet worden? Ik hoop het heel erg!
Ik had ook altijd migraine als ik ongesteld moest worden, tijdens de zwangerschap nergens last van gehad! 2 weken na de bevalling is het in alle hevigheid teruggekomen en heb het nu 4 tot 5 x per week!
ik heb altijd in de stopweek na 2 a 3 dagen een lichte migrane aanval. hij zwakt wel weer na 1 dag af en ook ben ik enkel misselijk en niet overgeven erbij bij alle 3 de zwangerschappen kreeg ik een migraneaanval al voor ik overtijd was terwijl ik dit omdat ik de pil niet meer slikte niet had als ik ongesteld ging worden. deze was dan zeer heftig en echt 3 dagen plat liggen met veel overgeven en echt een goede aanval dus. bij nando wist ik hierdoor ook haast zeker dat ik wel zwanger moest zijn de rest van de zwangerschappen trouwens nergens last van gehad, nu ik weer aan de pil ben heb ik elke keer weer een lichte aanval in de stopweek maar daar valt mee te leven maar het went nooit
Nou, als het inderdaad in het begin van een zwangerschap is en de rest van de tijd niet, dan kan ik daar mee leven. Daarna ga ik waarschijnlijk gewoon weer aan de pil, tenminste.. even kijken hoe mijn menstruatie gaat. Goed.. nouja, het is bij iedereen verschillend dus, maar ik hoor inderdaad wel van aantal mensen die nog voor ze weten dat ze zwanger zijn ineens meer migraine krijgen. Afwachten maar gewoon. Bedankt in elk geval voor jullie reacties, het is ook fijn om positieve dingen te lezen, haah! Dat geeft de burger moed!
Ik heb juist ergere migraine tijdens de zwangerschap. Ik heb migraine met aura...... erg lastig en weinig aan te doen helaas, maar ja ik kom de maanden wel door liefs es