Hey girls! Vandaag valt alles echt tegen! Dit stond op de planning: afwassen & de was opvouwen (1 mand met handdoeken).. en ik heb nog geen 1 van alle 2 kunnen doen! Ik heb nochtans goed geslapen & niets gedaan voor de rest! Toen ik daarnet in onze tuin naar onze grote honden wou gaan moest ik gaan liggen op ons terras! Ik kon echt niet meer! Ik ben nog maar 27 weken en half en ik vraag me af wat dat over een maand gaat geven :-/ als ik nu al 2 rustige simpele taken niet meer kan doen :s Maar goed, mijn vriend zal de afwas wel doen en die was kan blijven liggen tot morgen maar ik erger mij er toch een beetje in :s :s :s Kan het iets te maken hebben met de warmte? :s
Ik herken t van mijn zwangerschap, echt vervelend maar probeer er toch aan toe te geven, je kindje groeit beter als je rust en je lichaam geeft het niet voor niets aan. Heb nog steeds periodes dat ik echt niks kan. Blijft toch wel een beetje als je een kindje heb, ben jaloers op mensen die wel allerlei dingen de hele dag aanpakken.
Ik kom mijne zetel niet uit! Het gaat ook niet, als ik nog maar ga rechtzitten krijg ik al ne steek in mijne rug ma pff ik kan er wel om beginnen wenen! Ik doe sowieso al niet super veel de laatste tijd, alles wordt uitgesteld of ik wacht tot kenneth thuis is om me te helpen, poetsen doet mijn vriend, koken doet hij meestal ook, met de honden wandelen, stofzuigen,.. ik moet ook veel rusten.. maar als zelfs met onze kleine hond in de tuin gaan zitten & de grote honden hun eten gaan geven al niet meer gaat :s:s:s en ja ik hoor het mijn schoonmoeder nog zeggen (die hier niet meer mag komen door al haar commentaar altijd btw): goh, toen mijn water gebroken was heb ik nog heel het huis liggen poetsen! (al dat ik er niet veel van geloof want nu poetst ze ook nooit.)
Klinkt vervelend, gelukkig helpt je vriend veel maar kan me voorstellen dat het vervelend voelt voor je. Maar denk dat meer zwangeren vrouwen het begrijpen. M'n zusje is ook zwanger en heeft precies t zelfde als jij heb. ( heeft geen honden dan dus hoeft eigenlijk helemaal niks te doen) En schoon moeders haha die worden alleen maar erger zeker als de baby er is