Migraine op innestelingdag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door EssiePoll, 12 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EssiePoll

EssiePoll Lid

21 sep 2016
    5
    0
    1
    Op een basisschool
    Hoogvliet
    Een vraag, wie is er bekend met migraine op de innesteldag?

Ik ben nu zo'n 3 jaar gestopt met de prikpil. Sinds 2 maanden hebben wij besloten dat de tijd er is voor een kindje. Vorige maand was ik er meer mee bezig dan deze maand. Vorige maand heb ik een migraineaanval gehad en via de kalenderapp bleek dit de innesteldag te zijn. Vandaag weer migraine en wat blijkt, vandaag zou de innesteldag zijn.
    Normaal heb ik nooit migraine.

Nou weet ik dat je lichaam zich niet houdt aan de kalender maar vind dit wel toevallig, vooral omdat ik deze maand niet eens wist wanneer de dag was en wanneer ik ongesteld moet worden.

Is dit een teken dat ik zwanger kan zijn of juist een teken dat ik dus niet zwanger ben?
    Iemand hiermee bekend?

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.067
    17.022
    113
    Er is helaas geen vaste innesteldag te noemen, dit kan willekeurig ergens tussen 5-10DPO zijn.

Verder ben ik niet bekend met hoofdpijn rondom innesteling, dus durf niet te zeggen of dit een goed teken is!

3. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    hier wel! ik heb voor mijn eerste zwanger wel tijdens de innesteling hele erge hoofdpijn gehad.. tot bijna overgeven aan toe (dat weet ik nu achteraf dan) maar het is per persoon anders en per zwangerschap ook anders..

4. Brechtjee

Brechtjee Lid

26 aug 2016
    34
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb ook 1 dag hele erge hoofdpijn gehad rond de innesteling. Ik wist echt niet waar ik het moest zoeken, normaal heb ik nooit hoofdpijn namelijk. Bij mij was het een goed teken blijkbaar ;)

Helaas kan ik niet zeggen of dit misschien wel gewoon met mijn cyclus te maken heeft en niet zozeer met de innesteling. Het was gelijk de eerste ronde raak na verwijdering mirena.

5. EssiePoll

EssiePoll Lid

21 sep 2016
    5
    0
    1
    Op een basisschool
    Hoogvliet
    Sado,weet dat er niet 1 dag is, maar vind het toevallig dat het rond dezelfde dag is in de maand.
    We wachten tot volgende week op de nod

6. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Innesteldag? Daar bestaat geen vaste dag voor?

Wel denk ik dat migraine samenhangt met hormonen. Er zijn dames die het krijgen op nod, een week ervoor, rond eisprong etc. Het is dus interessant om te weten dat er een 'vaste' dag is in jouw cyclus nu waarop jouw migraine komt. Maar zou dit eerder linken aan een komende menstruatie. Hoofdpijn voor nod kan ook een zw symptoom zijn, maar is vaker een menstruatieklacht.

Deel Deze Pagina