Hallo allemaal! Ik ben op zoek naar een leuke manier om m'n zwangere zus en schoonbroer te vertellen dat we ook zwanger zijn, we schelen ons maar een paar weken! Iemand een leuk idee, om hun op een speciale manier te verassen? We hebben nog een paar weekjes voordat we de eerste echo krijgen, daarna willen we het aan hun vertellen!
Misschien leuk om een cadeautje te geven voor hun kleine, uit naam van jullie beebje? Bijvoorbeeld een rompertje met daarop de tekst: Van je kleine neefje/nichtje. Zoiets? Edit: Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens
Fotolijst met daarop jullie hele familie dus ouders enz. Misschien hun echo foto of foto van je zus met zwangere buik en dan jullie echo foto. Of speciale foto maken met je gezin en nr 3 op je buik ofzo. Genoeg foto opties te bedenken 😉
Of een kadotje voor hun kleine waarop staat je bent straks niet in je eentje. Gefeliciteerd met het mooie nieuws!
Wij hebben het nog niet verteld maar willen het straks vertellen door een fotolijstje te geven met daarin de tekst: de foto komt op (en dan de uitgerekende datum).
Hoi! Wij hebben er een soort puzzel/spel van gemaakt. Ik heb een setje gemaakt met allerlei voorwerpen die corresponderen met de grootte van de (baby) tot aan 12 weken vanaf 5 weken. Deze dingen hebben we allemaal apart ingepakt. Worden 1 voor 1 uitgepakt en van te voren krijgen ze een briefje dat het op lengte van klein naar groot moet worden neergelegd. Als variatie, mocht het na de cadeaus niet duidelijk zijn hebben we een setje kaartjes met weeknummers erbij. Hier staat als opdracht bij leg de cijfers van laag naar hoog boven de cadeaus. Het laagste cijfer komt bij het kleinst cadeautje etc. Onder deze cijfers staat de grootte in mm. En als allerlaatste als het dan nog niet duidelijk is?! Hebben we een beeldje van een baby dat correspondeert met de grootte als het 12 weken is. En daarop staat 'zo groot ben ik nu'. Die was in ieder geval duidelijk! Als je meer wil weten of een foto wil hebben, dan mag je een pb sturen!
Een valentijnskaart van jullie baby naar hun baby, om te laten weten dat of het nou neefjes of nichtjes worden jullie baby nu al veel van de ander houdt.
Hebben ze niet toevallig al een kindje? Mijn schoonzus en ik schelen 8 weken. Toen zij 16 weken zwanger was kon haar jongste net duidelijk maken dat haar moeder een baby in de buik had. Dus wij hebben aan de jongste gevraagd: Wie heeft er een baby in de buik? (antw. mama) en wie nog meer.... na twee keer vragen viel bij mijn schoonzusje het kwartje .