Ik ben nu sinds augustes gestopt met de pil, en ben sinds die tijd tussen de 5 en 10 kilo aangekomen! Weet niet precies hoeveel, maar ik woog altijd rond de 50 kilo, en weeg nu bijna 60 kilo! M'n buik is ook echt dik en opgeblazen. Verder eet ik nog net zo veel, en beweeg ik nog net zoveel. Ben ook zeker geen grote eter (heb t uigerekend en kom gemiddeld aan de 1900 caloriën per dag, en daar moet dan nog de caloriën vanaf van het bewegen) Bewegen doe ik ook veel, werk 40uur per week in de horeca, ga 7 dagen per week naar m'n pony en loop 6x per dag met de hond. En daarnaast doe ik nog het huishouden. Dus het is niet dat ik de hele dag bank hang ofzo.. Nu las ik dat je door het stoppen van de pil aan kunt komen. En dat je van foliumzuur ook aan kunt komen. Heel vervelend natuurlijk.. Maar nog vervelender, ik krijg het er ook niet meer af! Durf niet al te streng te gaan lijnen, want stel ik ben zwanger en weet het nog niet.. Maar heb er in 1 maand tijd misschien een halve kilo afgekregen! Meer mensen die hier last van hebben? En weet iemand of het uiteindelijk ook weer net zo makkelijk verdwijnd als dat het is gekomen?
Hey littleangel, Toen ik 4 jaar geleden stopte met de pil ben ik ook binnen een half jaar 10 kilo aangekomen! Erg frusterend! En helaas gingen die kilo's er niet weer af! Ik denk dat het komt door hormonale veranderingen. Nu na 2 zwangerschappen ben ik weer aan het afvallen en hoop dat die 10 kilo + zwangerschapskilo's er snel weer af zijn! Succes met zwanger worden! Liefs Jeluna
Hoi, Ja, had dat ook. Ben in sept '09 gestopt met de pil en ook direct aan de foliumzuur en ben ook bijna 5 kg aangekomen terwijl ik niks anders deed qua eet/beweeg patroon. Helaas... X