Dames, ik ben 4 dagen voor nod en ga pas over 2 dagen testen. Ik heb sinds 2 nachten dat im snachts wakker wordt, drijfnat van t zweet! Kom dan pas na een lange tijd weer in slaap. Heel irritant. Is dit voor de zwangere dames / moeders herkenbaar?
He dat is apart, ben ook 4 dagen voor NOD en zelfde, ontzettend nachtzweten.. Alleen deze nacht, niet daarvoor. Enig idee hoe dit kan? Ben nooit eerder zwanger geweest, weet niet of dit een symptoom kan zijn
Ik heb het ook enorm warm in de nachten, ook voor mijn NOD (heb positief getest). Maar of het een echt symptoom is weet ik niet. Wat helpt: - katoenen pyama broek en jas aan doen Voorheen sliep ik altijd alleen in een onderbroek en dan ging ik stuk van de hitte, en met pyama gaat t stukke beter haha
Ik had het de eerste twee weken nadat ik wist dat ik zwanger was ook. Week 5 en 6 zeg maar. Daarna is het opgehouden.
Ik heb het wel enorm warm 's nachts sinds ik zwanger ben. Echt zweten doe ik gelukkig niet, maar word wakker van de warmte en kom daarna ook slecht weer in slaap!
Ik heb hier ook last van een week voor nod begon het nachtzweten dreef men bed uit en was hier helemaal niet bekend mee heb hier nu niet dagelijks meer last van gelukkig maar het is er nog steeds ik denk dat de hormonale schommelingen hier de boosdoener van zijn heb je inmiddels al kunnen testen?
Geen ervaring mee in begin van zwangerschap. Vorige week toen je dit postte was het ook extreem warm snachts, boven 10 graden.