Nachtzweten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bliksem1987, 16 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bliksem1987

Bliksem1987 Niet meer actief

Dames, ik ben 4 dagen voor nod en ga pas over 2 dagen testen.
    Ik heb sinds 2 nachten dat im snachts wakker wordt, drijfnat van t zweet! Kom dan pas na een lange tijd weer in slaap. Heel irritant. Is dit voor de zwangere dames / moeders herkenbaar?

2. laurita123

laurita123 Actief lid

1 mrt 2009
    119
    35
    28
    He dat is apart, ben ook 4 dagen voor NOD en zelfde, ontzettend nachtzweten.. Alleen deze nacht, niet daarvoor. Enig idee hoe dit kan? Ben nooit eerder zwanger geweest, weet niet of dit een symptoom kan zijn

3. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Ik heb het ook enorm warm in de nachten, ook voor mijn NOD (heb positief getest). Maar of het een echt symptoom is weet ik niet. Wat helpt:
    - katoenen pyama broek en jas aan doen
    Voorheen sliep ik altijd alleen in een onderbroek en dan ging ik stuk van de hitte, en met pyama gaat t stukke beter haha

4. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Ik had het de eerste twee weken nadat ik wist dat ik zwanger was ook. Week 5 en 6 zeg maar. Daarna is het opgehouden.

5. Adinka

Adinka Actief lid

1 okt 2015
    333
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het wel enorm warm 's nachts sinds ik zwanger ben.
    Echt zweten doe ik gelukkig niet, maar word wakker van de warmte en kom daarna ook slecht weer in slaap!

6. miss27

miss27 Lid

5 jan 2014
    60
    0
    0
    Ik heb hier ook last van een week voor nod begon het nachtzweten dreef men bed uit en was hier helemaal niet bekend mee heb hier nu niet dagelijks meer last van gelukkig maar het is er nog steeds ik denk dat de hormonale schommelingen hier de boosdoener van zijn heb je inmiddels al kunnen testen?

7. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Geen ervaring mee in begin van zwangerschap. Vorige week toen je dit postte was het ook extreem warm snachts, boven 10 graden.

8. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Ik zweet de hele dag door erg vervelend!

Deel Deze Pagina