Haha ja das waar, dat je ermee leert leven Ben zo blij dat ik dit groepje gevonden heb! Ik ga naar de crea art (winkeltje in apeldoorn) lekker rondneuzen en nieuwe schetsboeken halen denk ik Ben zo lekker aan het tekenen de laatste tijd! ik merk wel dat dat ook helpt bij de hoofdpijn...
Ik krijg ook snel last van migraine als ik mijn druk maak om dingen of als er iets spannends gaat gebeuren. Heb nu al een paar dagen last van migraine omdat ik woensdag weer moet werken en geen zin in heb, Maak mij nu al druk om.
@popje: Dat is wel balen idd. Heb je vakantie gehad? Omdat je er tegenop ziet om te moeten werken woensdag?
Ja klopt, ons zoontje is bijna 3 maanden alweer.. We hebben ook een dochtertje en zij is bijna 20 maanden
Het is gelukkig niet zo heel erg, kan wel wat dingen doen en achter mijn pc zitten zo nu en dan ( niet de hele dag door hoor). Als ik een zware aanval heb dan kan ik niks.
Ja dat is het zeker. Maar moet ook weer wennen. Dus misschien valt het wel mee. Maak mij te druk om waarschijnlijk niks...
Hey meiden, Hoe gaat het vandaag? Ik heb nog 1 dagje weekend en morgen begint het 'echte' leven weer.... Ga vandaag lekker tekenen en in huis rondhangen @Popje: niet te druk maken over morgen hoor, alles komt goed!
Wannabemommie@ dat is makkelijk gezegt dan gedaan Je heb wel gelijk, moet gewoon weer wennen na ruim 4 maanden vrij geweest te zijn. Hier alles wel oké, Ga zo naar de stad met mijn man en kids. We hebben een Vitrine tafel... Dus elke keer kan ik wat anders in doen. Maand februari was liefde/valentijn. Nu wil ik een paas/lente tafel maken. Wil wal wat foto's laten zien maar ik moet ze zo veel verkleine dat het bjna niet te zien is. Hier is toch een programmatje ervoor? dat je een link in je berichtje kan zetten en dat de foto hier in deze topic komt ?
Weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is Ik zit er zelf ook tegenop te hikken om morgen te moeten werken Terwijl ik maar 3 dagen niet heb gewerkt... Oow wat leuk! Een vitrine tafel! Via http://imageshack.us/ kun je foto's uploaden dan kun je ze wat beter bekijken Kun je ons gewoon een url sturen Veel plezier in de stad!