Beter dat je geen hoofdpijn hebt! We hebben gisteren een introductie gehad, het was even alle informatie van vroeger weer ophalen. En 's middags moesten we foto's maken, ik moest naar een vijver en daar allerlei dingen fotograferen en de leraar was zeer tevreden
Hey meiden, hoe is het nu met jullie? @wannabemommie...leuk zeg.....ga ook maar eens goed oefenen met mijn camera....te veel mogelijkheden en gebruik er maar 2 of 3.
Hey meiden, Hier gaat het niet goed. Afgelopen maandag echt een mega migraine aanval gehad. Wat bleek, ik heb ons kindje verloren. We wisten net dat we zwanger waren en afgelopen vrijdag bleek alles goed. Toen was ik precies op schema en 6 weken en 6 dagen zwanger. Maar maandag op dinsdag nacht heb ik ons kindje helaas voor de 3e keer verloren. Hoe is het verder met jullie?
hallo dames! ook ik heb ontzettend veel last van migraine! pff.. maar ik ben sinds jan. gestopt met de pil en het is net of mijn migrain er erger door is geworden. aarrgg.. wannebmommie erg veel sterkte! liefs,
wannabemommie...wat een ellende zeg! weet niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte toegewenst. Welkom honeyy
Hoi Meiden, 2 dagen gewerkt, Ben nu moe en heb barstende koppijn.... Ga naar bed. Heb genoeg af gekolfte melk staan in de koelkast, Mijn man gaat de kids. Hoe is hetmet jullie voor de rest? Honeyy welkom
Hallo meiden, Hier nog 1tje met migraine. Heb het al sinds mijn puberteit alleen pas de diagnose gesteld toen ik 20 was. Ik slik er dagelijks medicijnen voor anders loop ik 4 dagen in de week met een aanval. Heb zoals meerdere hier ook eigenlijk best vaak gewoon hoofdpijn op de achtergrond en regelmatig een aanval. Afgelopen week was het raak en was een heftige ook nog eens. Ben bijna 2 dagen van de kaart geweest. Dat is een tijd geleden dat het zo heftig was. Kreeg er maandag overdag al last van en woensdag ochtend was ik er eindelijk vanaf. Wat voel je je dan ellendig zeg. Zoals ik al zei het was een tijd geleden dat ie zo heftig was. Leuk dat er een apart stukje is voor diegene met migraine. Succes allemaal. Als je wat meer over mij wilt weten, heb me ook net voorgesteld in de voorstel gedeelte.
Hoi Aisha, leuk dat je wilt meepraten. Ik heb 7 april een afspraak bij de osteopaat. Ben die medicijnen zat en het helpt niet meer afdoende. Hopen dat de behandeling aanslaat.
Sinds mijn zwangerschap heb ik nu ook last van hoofdpijn, migraine. Nog nooit last van gehad. Dus ik hoop dat het na de 9 maanden gewoon weer weg gaat! xxx
Hoi, het is hier inderdaad rustig....hebben we allemaal migraine-loze dagen? @ Mama 2 Beeeee....hoop ook dat het weggaat als je zwangerschap voorbij is
Hier nog zo een..Had al vreselijk migraine maar sinds ik 2 mnd geleden met de pil ben gekapt is het veeeel erger. Telkens na de ongesteldheid krijg ik 10(!) dagen achter elkaar migraine. Nu ben ik bijna 2 maanden gestopt en ik weet dat ik na 3 maanden helemaal GEEEEEN migraine meer heb!! Ik heb dit al vaker meegemaakt. Blijkbaar kan ik gewoon echt niet tegen de pil en ik heb er heel veel geprobeerd. Hopelijk ben jij er ook vanaf als je ontpilt bent. wannebmommie,,sterkte.. oh ja: ik heb al eens eerder hier geschreven maar ik had gehoopt hier niet meer te hoeven komen
Hier is het sinds een tijdje stilaan aan't beteren. Bij mijn laatste regels nog maar 1 dag last gehad ipv 3, ben op citytrip geweest en die was volledig migraineloos!!! Was echt content, want normaal gezien lig ik de eerste avond altijd strike... Ben gisteren na een weekje verlof terug aan't werk gegaan, en ja hoor... had weer prijs. Dankzij mijn 'tof' diensthoofd die het nodig vond om mij in volle vergadering aan te vallen(terwijl ik gedaan had wat ze mij had opgedragen!) Heb mij voor de rest van de vergadering afgesloten en niet meer geluisterd. Maar ondertussen kookte ik van woede en voelde zo de aanval opkomen... 't Gaat nu iets beter, maar volledig over is het niet. Maar ja, we zijn toch alweer paraat op het werk.
Hier is het de afgelopen paar maanden niet best. Heb in januari een spiraal laten plaatsen en eigenlijk de laatste weken steeds 2 of 3x per week voel ik een aanval opkomen. Dus een pilletje en dan is het ook wel redelijk snel weer over gelukkig. In ieder geval zijn mijn aanvallen niet zo heftig meer als vorig jaar. Over 2 weken heb ik een afspraak bij een osteopaat. Ben benieuwd of dat helpt!
Osteopaat heeft bij mij niet geholpen. De eerste weken kreeg ik nog meer aanvallen, de volgende weken iets minder, om daarna hetzelfde resultaat te hebben als ervoor. Ben uiteindelijk 3 maanden in behandeling geweest en heb het toen gelaten voor wat het was. Hopelijk heeft het bij jou meer succes.
Bij mij is de migraine nu over,ik ben 9 wk gestopt met de pil. Ik hoop dat ik er nu voorgoed vanaf ben! Ik ga nooit meer iets gebruiken waar hormonen in zitten,jammer voor vriendlief maar ik werd echt gek van de knallende,barstende koppijn! Iederen veel sterkte nog ermee..
Ik heb er heel erg veel last van en als ik een aanval heb kan ik eigenlijk niks meer niet lopen en niet lezen laat staan tv kijken het liefst lig ik dan in het donker met ibuprofen en nu ik dat niet meer mag hebben ben ik blij dat ik het nu niet meer zoveel heb nu ik zwanger ben