Migraine

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door pauly, 10 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schildpad

Schildpad Actief lid

3 mei 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Ik was 4 toen mijn moeder te horen kreeg dat ik het toen al had. Het enige wat ik weet is dat ik met mijn hoofdje tegen een koude plaat (runtgen) aan moest zitten zonden me mama.. BBrrr eng hoor! Dus ik loop er ook al heel wat jaren mee rond. Ik heb het zo 1/2 dagen in de maand..gelukkig zien mijn collega's het heel snel en die sturen mij dan gelijk naar huis. Heel begrip vol en das fijn! Misschien helpt het voor de meesten van jullie ook om dan eens boven de wc te gaan hangen. Dat helpt bij mij namelijk wel. Alles eruit spugen, uurtje slapen en dan is vaak de grootste druk er wel vanaf. Veel blijven drinken en genoeg ontspanning blijven zoeken!

2. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Hi,

Jeetje wat een reacties op migraine. Ik heb zelf ook migraine en meestal wordt het door je omgeving afgedaan als "stel je niet zo aan het is maar hoofdpijn". Zelfs mijn vriend had tot een klein jaar geleden niet door wat voor impact het heeft, tot hij me thuis op bed aantrof hangend boven een emmer en lijkbleek.
    En zelfs huisartsen geven je paracetamol of erger nog NSAID's mee, ibuprofen ofzo, lekker je maag in vernieling helpen. Nee geef mij maar mijn triptaan, ik gebruik nu al jaren Fromirex, zo fijn. Het is het eerste tabletje wat ik neem dat ik zonder water kan innemen, fijn als je misselijk bent, en het werkt echt 24 uur! Dat is wel fijn want ik had soms wel dagen last van en iedere keer weer kon ik over nieuw beginnen, tabletje 1 hielp maar na 4 uur was ik weer terug bij af, weer misselijk, weer spugen, weer die ellendige barstende koppijn als of iemand met een potlood je oog heeft doorboord en dan lekker gaat steken in je hoofd. Het liefste wilde ik mijn hoofd op mijn nacht kastje zetten! En dan weer een pilletje nemen, weer wachten tot het eindelijk helpt, maar dat bed kwam ik niet uit, het komt toch weer terug! Dus meld je je ziek! Maar met deze pil nam ik er 1 en ik kan zelfs als ik dat wil gaan werken! Mijn baas blij want die was mij om de twee maanden wel drie dagen kwijt!

Ik ben mijn migraine nu de baas ipv mijn migraine mij. Ik verheug je dan ook wel op mijn aankomende zwangerschap want bij meeste vrouwen verdwijnt het omdat het toch een sterke relatie heeft met hormonen! ik kan niet wachten!

Dus migraine, nee liever niet, jammer dat mensen het zo onderschatten!

Iedereen die het heeft sterkte, maar advies ga wel naar de arts en vertel hem dat er iets is speciaal voor migraine en dat je dat wilt, laat je niet afschepen met gewone pijnstillers, die helpen niet.

Succes!

Gr marloes

Deel Deze Pagina