Hoi! Heeft iemand een internetadresje waar ze leuke jurken koopt? Het liefst met een beetje betaalbare prijs, wil er dan natuurlijke meerdere! Sinds de bevalling ben ik een nieuwe garderobe aan het aanschaffen. Kleding voor de zwangerschap pas ik niet meer en heb laatst een hele berg aan het BimBam meegegeven. Had een leuke jurk besteld bij H&M, is m`n pakket zoek geraakt!! En natuurlijk is de jurk uitverkocht en niet meer te bestellen.... :x Jurken mogen met printjes en riempjes enzo zijn... Heb ook al op Wehkamp, Otto, Neckermann en Bonprix gekeken, maar zat niet echt iets bij. Had wel hele leuke jurken van Mamalicious gezien, maar kan ik die ook gewoon (niet zwanger) aan? Ik hoor het graag!!!
Tuurlijk kan je die aan, als zo'n goed jurk zit zie je er niets aan... Dit is wel een leuke site maar denk niet wat je zoekt want DUUR Little Soho | Eyecatching Fashion & Accessories
ik scoor vaak wel leuke jurken bij steps, kan je niet online bestellen trouwens. Heb je al bij de E-sprit online gekeken?
Inderdaad Steps heeft vaak leuke jurkjes. Heb laatst ook een paar leuke gezien bij Espresso. En v&d heeft soms ook wel eens iets leuks.
Zitten hele mooie jurken bij, maar 370,- vind ik toch iets te duur... Dresses Only ziet er ook heel leuk uit, ga even lekker spitten! Heb vanmiddag een jurkje binnengekregen die ik bij V&D heb besteld, zit lekker. Kreeg net een mailtje van H&M dat de jurk weer in de onlineshop was en aan m`n bestelling was toegevoegd! Ben weer happy! Bedankt voor de reacties!
Ik ken een site met leuke aparte jurkjes. Ze zijn niet zo duur, en eens heel wat anders. Ik waarschuw wel alvast, voor vrijwel alle jurkjes is een goed figuur echt een must. http://www.napo-shop.com/tmpl/nl/shop.tmpl?designer=Vive%20Maria;et_lid=7173;cat=0;main_cat=0;sub_pg=10;et_cid=59;et_sub=Vive%20Maria;id=jCrUB7BwTJDYIlO7PC9zNS
www.dress-for-less.nl Heb er laatst wat besteld en ze hebben echt mega goed service! Let op wel goed zoeken, het zijn vaak leftovers met korting. Ook is het allemaal merkkleding maar dan wel met fikse korting! Veel online shop plezier.