minder beweging

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door toetie, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    ik heb een vraagje?
    vrijdag nadat ik met mijn honden heel veel harde buiken die lang aanhouden.
    ook de kleine voelde we veel minder.
    zaterdag de verloskundige gebelt die is langs gekomen toch nog voor de zekerheid een ctg laten maken en de kleine had een goede hardslag en de harde buiken waren er wel maar ze gingen ervanuit dat het geen weeen waren.
    echo gehad kleine is in onvolkomenstuit gaan liggen tewijl dat de kleine alle tijden met het hoofdje naar beneden lag en al aan het dalen was.
    nou moest ik terug gaan als de kleine deze week niet meer ging bewegen.
    ook begon de gynecoloog tegelijk over de kleine draaien.

nou vraag ik me af is er dan geen kans dat de kleine uit zich zelf gaat draaien donderdag ben ik 33 weken.
    ook heb ik echt constands een zeurende buikpijn onder in mijn buik.

sorry dat het zolang verhaal is geworden maar maak me best wel zorgen aangezien de kleine me altijd bont en blauw schopte.

groetjes denise

2. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    vrijdag nadat ik met mijn honden heel veel harde buiken die lang aanhouden.
    ook de kleine voelde we veel minder.
    =
    nadat ik met de hondengewandeld heb.

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Dank voor de vertaling van de eerst zin;)!

Waarschijnlijk is de ligging van je kindje de reden dat je hte nu veel minder voelt! Als het weer terug draait, die kans is trouwens groot! kindje nemen pas na 33 wkn hun voorkeurshouding aan en tot 36 wkn kan het zelf nog draaien maar sommige kindjes hebben een klein zetje nodig, dan voel je het vast weer meer!
    Laat je urine eens nakijken bij je huisarts!, laat het ook op kweek zetten, een blaasonsteking kan de boosdoender zijn van je buikpijn klachten.

Imke

Deel Deze Pagina