Dames, Vorige week heb ik 3 keer een soort aanval gekregen. Ik zie opeens heel wazig echt heel eng en dan krijg ik hoofdpijn. Ik heb het vandaag weer gehad. Ik maak me enorm zorgen hieroverr. Als ik ga google dan kom ik uit op erge ziektr. De verloskundige die zegt, misschien is het een migraine aanval. Maar ze weten niet of het met zwangerschap tr maken heeft. Hheeft iemand hier ervaring mee? Groetjes
Het kan idd zwangerschapsgerelateerde migraine zijn. Hopelijk gaat het snel over na je bevalling. Gelukkig ben je er bijna.
Ik heb er sinds ik zwanger ben ook last van de afgelopen 2 dagen. Gelukkig vandaag niet. Doe het rustig aan en hoofdpijn kan ook oorzaken hebben. Slaap je niet goed? Geen fijne kussen? Stress? Zorgen? Etc...
Ik hoopp t. Ik ben wel heel angstig nu. Ik krijg morgen een keizersnede. Ik hoop dan dat ik geen aanvallen meer krijg.
Hoi Najat, begint het bij jou ook met wazig zien en daarna hoofdpijn ik durf nu niet eens meer alleen naar buiten te gaan. iedere keer ga ik opletten xie ik eel goed. zodra ik een lichtflits zie dan weet ik dat het begint. Gr. Hajar
Hoi dames, wat vervelend zeg! Het enig wat je kan doen is rustig gaan liggen in een donkere kamer waar geen of weinig geluid is. Oogjes dicht en proberen te slapen. Je zou ook 2 paracetamol kunnen nemen als slapen niet lukt, bij echte migraine werkt het vaak maar even maar dat is soms genoeg om net in slaap te vallen. Ik heb het geluk dat ik in de zwangerschap zo goed als van mijn migraine af ben, terwijl ik normaal een zware migraine patient ben. Even zitten onder de douche in het donker of liggen in bad in het donker helpt soms ook om de pijn te verzachten. Heel veel sterkte!