De titel zegt het al, iemand ervaring met een tas van Fred de la Bretoniere? Ik heb 3 cowboybags, 1 heel kleintje en 2 grotere (en zwaardere). Nu heb ik een leuke tas gezien van Fred, niet heel duur ook trouwens en ik vroeg mij af of ze een beetje mooi blijven. Hebben jullie een tas en welk model ervan?
Ik heb er 2 en ben helemaal fan! Het zijn wel dure tassen, maar het leer wordt alleen maar mooier als het meer gebruikt is.
Hier heb ik ook één Fred, zijn super tassen! Zelfde als de schoenen, die zijn ook zo fijn. Heb nu een Liebeskind tas, ook gaaf maar een Fred blijft top.
Ook hier helemaal fan van Fred. Heb 3 tassen en worden door gebruik alleen maar mooier (heb ze al jaren).
Aan, dat zijn de reacties die ik graag zie. Ik twijfelde ook tussen liebeskind en fred, maar denk ook dat ik voor fred ga.
Ik heb ook een Fred tas. Hij blijft erg mooi. Eerlijk gezegd wordt hij alleen maar mooier in de loop der tijd.
Leuk! Ik heb er een besteld gisteravond, als het goed is krijg ik hem vandaag al in huis. Een, voor mijn doen, klein model, hoef ik niet aldoor die zware tassen mee te slepen. Kan er ook nooit wat in vinden.