Contract loopt af

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Stretchfield, 9 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

3 jun 2015
    603
    108
    43
    Zoals al een keer eerder verteld in een even mijn ei kwijt topic wordt mijn contract niet verlengd..
    26-11 is mijn laatste werkdag. Ik ben nu 25 weken zwanger en heb een kantoor baan.
    Vakantiedagen zijn er al af gehaald dus die heb ik niet meer.
    Ik werk ma en dinsdag van 0800-1630 en woe t/m vrij 0800-1500. Die drie dagen ben ik al minder gaan werken ivm vermoeidheid paar weken terug.
    Nu heb ik er totaal geen motivatie meer om te werken.. Ik heb van alles bedacht om eerder eruit te kunnen gaan. Nu moet ik zeggen dat de vermoeidheid ook niet echt helpt om me te kunnen concentreren...

Ik wil me eigenlijk niet ziek melden omdat je dan toch zon rare indruk achterlaat of je nu wel of niet ziek bent.
    Nu schoot ineens de gedachten onbetaald verlof door mijn hoofd. Dus misschien nog een week eraf. Zou dit kunnen? Of is het dan beter om gewoon zo te laten. Ik wil namelijk niet de indruk wekken dat ik er niet meer wil werken en dat ze het uit kunnen zoeken.. Hoewel dat natuurlijk wel mee speelt :O

Schiet van het de ene beslissing weer terug in de ander etc.. Hormonen?

2. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Ik zou de laatste weken gewoon netjes afmaken

3. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

3 jun 2015
    603
    108
    43
    Ja dat is natuurlijk ook de beste oplossing... Dat weet ik ergens ook.

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Als het geen gevolgen heeft voor de hoogte van je ww uitkering zou ik overleggen met je baas of je onbetaald verlof kunt krijgen. Het lijkt mij niet echt vreemd hoor. Ik heb zelf iets soorgelijks meegemaakt en heb me toen wel ziek gemeld. Ik had ook onwijze bekkenklachten maar waar ik misschien anders langer had doorgezet had ik die motivatie nu totaal niet meer. Vooral aangezien ze me gewoon kwijt wilden omdat ik zwanger was.

En financieel gezien was dat ook beter. Want als je ziek bent vanwege zwangerschap dan krijg je 100%. Ik ben toen dus vanuit de ziektewet de WAZO ingegaan en daarna pas de WW.

Maar ik heb niks verzonnen ofzo, ik had echt zware klachten. Als jij dat niet hebt dan zou ik het met je baas bespreken of het mogelijk is eerder te stoppen.

Deel Deze Pagina