Op maat gemaakte oordoppen, ervaringen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Miracle79, 24 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

11 jul 2012
    781
    251
    63
    Mijn man snurkt. En ik ben een hele lichte slaper, mede vanwege de zorg die onze dochter met name de eerste jaren vaak ‘s nachts had. Daarnaast houdt de bovenbuurman in de weekenden van een feestje.
    Ik ben het zo zat dat ik zo rot slaap, zelfs met oordoppen. Die doppen zitten ook gewoon niet lekker en het gesnurk/muziek/gestamp, komt nog steeds even hard binnen. Nu las ik dat je ook op maat gemaakte doppen kunt kopen en dat die veel fijner zitten en ook beter dempen.
    Ik ben dus benieuwd of er iemand is met ervaring. Ik hoor heel graag welke je hebt en wat je ervoor hebt betaald zodat ik een beetje kan kijken of dit wellicht een optie is. Verhuizen naar een hutje op te hei is nog even geen optie en de apneu die het snurken veroorzaakt is zo licht dat ze er verder weinig aan doen behalve slapen met zo’n trilband om de slaaphouding aan te passen…

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Hier alleen ervaring met zwemdoppen. Deze kostte 45 euro. Gewoon bij een audicien laten maken.

Miracle79 vindt dit leuk.
  3. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Ik heb ze laten aanmeten bij Alpine. Kostte rond de 120,- meen ik. Maar eerlijk? Ik heb ze vrijwel nooit in uit angst iets van de kinderen te missen ‘s nachts. Nu snurkt man gelukkig ook veel minder sinds hij sport en is afgevallen …

4. Angeliquek

Angeliquek Actief lid

24 mei 2011
    161
    58
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben ook een lichte slaper en heb sinds kort op maat gemaakte slaapdoppen, eerder gebruikte ik wegwerpdoppen maar daar kreeg ik nog weleens een gehoorgangontsteking van. Heb de doppen bij Beter Horen laten aanmeten. Kosten waren €100,-. Ik slaap nu een week met deze doppen en tot nu toe ben ik heel tevreden. Ze zitten prettig, al is het wel even oefenen met het inbrengen, en dempen goed. Een aanrader wat mij betreft.

5. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

11 jul 2012
    781
    251
    63
    Dan ga ik binnenkort toch maar even langs de audicien voor wat meer info :)

6. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Hier dempen ze goed en het draagcomfort is 100% beter dan die gele dopjes. De kinderen hoor ik op zich weer wel maar we hebben ook de afspraak dat als er echt wat is dat ze naar ons komen. Dus niet voor idiote dingen als mijn knuffel is gevallen en ik kan hem niet vinden of ik kan niet slapen etc.
    Ik moet wel zeggen dat mijn gehoor extreem goed is. Op het vervelende af. Dus ook met slaapdoppen hoor ik nog het een en ander. Maar ik hoor dus serieus als ik op zolder ben de kinderen beneden op de begane grond fluisteren.

Deel Deze Pagina