Mij zoontje heeft zijn fles binnen 10 min op. daardoor spuugt hij heel veel en heeft heel erg last van krampjes en poept soms 2 dagen niet. Slapen doet hij alleen waneer ik hem vast hou en waneer ik hem neerleg is hij direct wakker. huilen doet hij ook heel veel en hij is soms uren achter elkaar wakker. nu heb ik net het cb gebelt en die zeggen dat waneer ik hem de fles geef hem eerst 1 min de fles mag geven en dan 5 min me pink in zijn mond stoppen dan mag ik hem 10 min geven dan weer 5 min me pink in zijn mond en daarna mag hij de rest opdrinken. Maar ik zat te denken aan Johannesbroodpitmeel! Wie weet of je dat gewoon mag geven zonder doktersadvies. Ik weet me geen raad meer
Het advies van het CB is wel een goeie hoor. In het begin zijn ze heel gulzig, alleen zou ik niet 5 minuten doen, mij werd geadviseerd 1 minuut drinken 1 minuut pinken, en dat zo 5 minuutjes. daarna gaat het vaak wat rustiger. misschien een fles kopen met een kleinere speen? johannesbroodpitmeel, geen idee of dat nu al mag. dat kan overigens zowel verstopping als diarree veroorzaken dus zou daar voorzichtig mee zijn.
Heb je al een andere speen geprobeerd. Ik heb voor Amy een dodie fles gekocht met een 3 standen speen. Zij had in het begin ook de fles binnen een paar minuten leeg en toen ik de dodie speen ging gebruiken deed ze er gerust 20/25 minuten over. Zelf heb ik op gegeven moment ook johannesbroodpitmeel gebruikt omdat ze z´n honger bleef houden en dit heb ik gedaan zonder doktersadvies. Heb het niet lang gebruikt want ik ben daarna over gestapt op een andere voeding en toen had ze wel genoeg aan de fles die ze kreeg. Eerst kreeg ze nutrilon en nu similac en daar doet ze het goed op.
Jbp kun je gewoon geven zonder doktersadvies. Het voegt verder niets toe, is alleen een indikker. Wat je eventueel nog zou kunnen proberen is een kleinere speen, dan moet ie iets meer moeite doen en duurt het langer voor ie zijn voeding op heeft.
Ik heb B-free flessen deze gaan veel langzamer dan avent. Bij avent verslikt roos zich ook steeds bij b free niet
Ik heb al zoveel verschillende flessen en spenen gekocht. gister heb ik de s fles van difrax met de 3 standen speen gekocht en dat werkt ook niet. ik heb zoveel spenen en flessen gekocht maar het werkt allemaal niet.Avent vind ik helemaal 10 x keer niks. Maar ik heb net 5 min pink gedaan en dan 10 min drinken en dat is goed gegaan hij is nu lekker aan het slapen. Hopen dat het zo blijft gaan
En als je het speentje gebruikt wat er standaard opzit? Het s-speentje? Heb je die al geprobeerd? Verder natuurlijk fijn dat het nu toch op een andere manier gelukt is Succes!