hey natasja, keb geen foto van de test, problemen met onze camera, dus kan ff geen foto's maken. de test van CB heb ik nog van vandaag. Er staat heeeel smal een streepje, heel licht en niet zo breed als bij een echte positieve test. heb nog steeds wel bloedverlies, nog steeds wel donker. Ik kijk het morgen nog ff aan, anders doe ik nog wel een testje. denk dat het wel te veel is voor een innestelingsbloeding.Heb verders geen buikpijn, maar vermoed zelf dat de ongi gewoon nog door gaat zetten, helaas. Ik hou jullie op de hoogte. Liefs, Daan
Hey meiden, testte twee dagen voor NOD met kruidvat test en deze gaf twee dikke vette strepen hoor.. helaas liep het niet goed af maar als herinnering heb ik die test nog en die is nog net zo duidelijk als toen. heb laatst opnieuw getest om te kijken of ik hcg van die laatste keer in mijn bloed had, en test gaf negatief aan.. en nu en ik voor de eerste keer na MK weer ongi.. ik heb er in ieder geval goede ervaringen mee. Aoife
Hey Daan, Jeetje wat balen joh, van je ongi. Maargoed, zegt helemaal niks, ik heb sinds vandaag (cyclusdag 12) geen bruin/roodverlies meer. Trouwens, als die CB-test ook al een streepje geeft bij je, dan zou je toch wel positief denken, toch? Ik heb niet meer getest. Besloten om mezelf niet gek te gaan zitten maken, en te wachten op de uitslag van mijn bloed morgen, 10:30 uur. Moet eerlijk zeggen dat ik er vrij nuchter onder ben. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn.... Raar he. Ik zal het in ieder geval laten weten, alleen morgen werk ik de gehele dag en kan helaas niet op deze site komen. Wordt dus wat later, maar hou mij ook op de hoogte hoor! Liefs Kari
Hallo dames, Helaas moet ik wat langer wachten, de uitslag ik morgenochtend pas binnen. Grrrrrrr ! Nog nieuws? Kari
he meiden: ik heb tot een week na mijn +++ test nog last gehad van bruin bloedverlies.... en vandaag bij de VK was er een heerlijk frummel van 6 weken en 6 dagen te zien.... Alles zag er goed uit.... Dus ondanks (langduriger) bruinverlies kun je best zwanger zijn! Ik duim voor jullie
Hi, Net gebeld, HCG gehalt was vrijdag heel laag, 18. Moet morgenochtend weer terug voor 2e bloedtest. Hier heb ik waarschijnlijk vrijdag de uitslag pas van..... Gaat lekker zo he. Pfffff. Goed voor de lijn hoor dit Daan, al nieuws? Kari
hoi meid ik hoop voor je dat de waarde omhoog gaat! wachten duurd lang he succes meid blijf duimen voor jullie
hey Kari, 18 is niet hoog, maar volgens mij is er pas definitief feen zwangerschap als het lager dan 5 is of zoiets. We gaan gewoon keihard duimen dat je waarde nu omhoog is gegaan. bij mij is het niet echt een heftige ongi, maar nog wel steeds wat bloedverlies, mn temp is wel gedaald en de hoofdpijn die ik normaal bij ongi heb is ook volop aanwezig. Voor de zekerheid weer een testje gedaan en deze is ook gewoon negatief. Helaas, helaas dus, al blijft het een beetje anders voelen. Nu maar weer op voor de volgende ronde dan. Hopelijk hebben we dan meer geluk. Bedankt voor het meeduimen meiden. Liefs, Daan
ja das idd wel raar, en ook de CB test van zondagochtend. Misschien dat er dan toch een begin van bevruchting is geweest, maar de innesteling niet goed is gegaan. Maar daar ga ik maar verders niet over nadenken, want dat gebeurd in heel veel gevallen. Als je niet test, dan weet je dat ook niet. Ik blijf het een rare ongi vinden, maar heb me er maar gewoon bij neergelegd. Op voor de volgende ronde dan maar weer.... zucht.... hoe is het met jou? Liefs, Daan
Hoi Daan, Ik heb vorige maand precies hetzelfde gehad. Ook een vaag positieve CB en een positieve van deze site (zie mijn album). Helaas is het bij mij ook misgegaan met de innestelling denk ik.. Ik zal voor je duimen voor de volgende ronde! Liefs, Angel
hey Angel, balen is dat he. Ik duim voor je dat je over 5 dagen wel een mooie positieve test hebt. Ik moet helaas weer even geduld hebben. liefs, Daan
op zich is dat nog niet zo heel raar... kruidvat heeft minder hcg nodig om positief te testen... dus als je heel even zwanger bent geweest kan het zijn dat er net genoeg hcg in je urine zit om de test +++ te krijgen...
nou hier ishet mij 2 rondes terug ook vergaan test kruitvat licht positief dus zwanger helaas zijn na 4 dagen de ongi door gekomen en dat was niet te zuinig dus dat was een hele vroege mk het schijnt zelfs meer voor te komen dan wij allemaal denken en door hebben een zeer vroege mk hier heb ik ovulatie testen en vandaag begonnen en hoop dat het ons geluk brengt meiden allemaal heel veel succes gr maria
balen he Maria. Het moest verboden worden, eindelijk na zo lang wachten dat 2e streepje en dan toch weer niet. Ik hoop voor je dat de ovu testen deze maand jullie wondertje brengen. mijn ongi is gek genoeg nog steeds wel lichter dan normaal, maar blijf wel bruinverlies houden. Ik ga er wel gewoon vanuit dat het een ongi was. het gekke is wel dat mn borsten wel gevoelig blijven, terwijl dat normaal ook meteen weg is. Verders was wel mn temp omlaag, dus er is eigenlijk niks wat op iets anders dan een ongi wijst. Ik kan altijd over een dag of wat er voor de zekerheid nog een test tegenaan gooien, maar ik ga gewoon uit van een ongi. liefs, Daan
Hay meiden, Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan, ook met die van kruidvat. Het zou toch zeker niet...... Bij mij is het ook een lichter streepje dan de ander maar toch echt een duidelijke blauwe streep. Geen twijfel mogelijk.......hoop ik toch? ! Heb ook al een foto gemaakt maar omdat ik de kabel niet kan vinden om hem te downloaden moet ik ff wachten tot mijn mannetje terug is van zijn werk. Dan zet ik hem in mijn fotoalbum. Ik hou jullie op de hoogte. Liefs Assie
Ik heb al op een medisch forum gezeten hiervoor,en daar werd gezegd,een streepje,hoe licht ook van kleur is zwanger!gefeliciteerd!
Ik had bij mijn miskraam bij de kruitvat test ook positief! Ik hoor veel goede verhalen over de kruitvat test. Hij is niet zo duur das ook handig