mij benieuwen: hoe betrouwbaar is de kruidvat test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door daan75, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daan75

daan75 Actief lid

7 aug 2006
    373
    0
    0
    randstad
    Assie, zou me niet druk maken hoor meis. dat de streep wat lichter is dat geeft niks, bovendien zit je nog voor je NOD, dus das ook niet zo gek. Gewoon nog eens testen en kijken of ie donkerder is geworden. Dat betekent een stijging van het HCG en dat is altijd goed. Maar voor NOD positief testen betekend altijd dat je nog even rustig moet wachten. Al hoewel dat rustig natuurlijk errug moeilijk is. Sterkte meis, maar alvast voorzichtig gefeliciteerd.

Liefs,
    Daan

2. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

ik had ook n vaag lijntje met de kruidvattest (een vriendin van me ook) en tevens met de romed midstream test een lijntje (duidelijk)

was niet zwanger..

3. Assie

Assie Actief lid

21 jul 2006
    172
    0
    0
    Coordinator Vastgoed
    Limburg
    Dank je Daan voor de geruststellende woorden.
    Ik ga vanavond voor de zekerheid nog eens testen. Het was bij mij
    niet een vaag streepje hoor. Alleen iets minder donker blauw dan de ander.

We zien straks wel .....hou jullie op de hoogte

Liefs
    Assie

4. daan75

daan75 Actief lid

7 aug 2006
    373
    0
    0
    randstad
    assie,
    als het streepje alleen maar iets lichter was en je inmiddels op je NOD zit, zit het vast helemaal goed en heb je vanavond of morgen vast een knal positieve test.
    succes.

Liefs,
    daan

5. Assie

Assie Actief lid

21 jul 2006
    172
    0
    0
    Coordinator Vastgoed
    Limburg
    Lieve dames,

Ik heb vanmorgen getest. De streep was exact hetzelfde als voor 2 dagen.
    Niet donkerder, niet lichter? :(
    Ik weet niet of ik blij moet zijn of verdrietig. Ik had namelijk een donkerdere streep verwacht. Maar goed, het is wel nog heel duidelijk twee strepen. Heb beschrijving nog eens goed doorgelezen van kruidvat test en hij geeft aan dat ik wellicht nog te vroeg heb getest. Eigenlijk is vandaag ook pas mijn NOD. Ik wacht af. Mijn man geeft aan dat ik volgende week nog eens moet testen om te kijken of hij dan donkerder is.

Is toch om gek van te worden....... ;)

6. Flore

Flore Actief lid

4 okt 2006
    114
    0
    0
    He Assie
    Zit in hetzelfde schuitje. Ik heb gister getest en ook een vaag streepje. Ik wacht tot zondag dan is mijn langste cyclus voorbij. Ik test dan met cb digitaal.
    Hou me op de hoogte

7. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    kan heel goed dat je op of voor je NOD nog heel vaag test... maar als je zwanger bent zal dat over een paar dagen vast anders zijn.... ik heb 18 dagen na mijn eitje voor het eerst s avonds getest en een duidelijke streep.....

maar eh ben wel benieuwd naar jullie streepjes.... foto! hihihi

8. Assie

Assie Actief lid

21 jul 2006
    172
    0
    0
    Coordinator Vastgoed
    Limburg
    @Brigitte22: Dus als ik je goed begrijp heb je 3 dagen na je NOD voor het eerst getest?

Liefs
    Assie

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ik wist niet precies wanneer mijn NOD zou zijn omdat ik pas net in ronde 2 na het stoppen met de pil zat. Wist wel dat ik op dag 15 of 16 mijn eitje had gehad.. En toen heb ik het dus nog 18 dagen volgehouden om niet te testen... En het resultaat zie je ook in mijn album.. Ik zat te wachten op de controlestreep... mijn teststreep verscheen meteen

10. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hallo dames,

Hier nog even de uitslag van mijn 2e bloedtest.... het HCG gehalte was nu van 18 naar minder dan 5.... Ik ben dus heel even "zwanger"geweest, of hoe je het ook kunt noemen. Ben wel blij om te weten dat het dus wel kan! Ik ga dus gewoon weer door naar de volgende ronde, alleen heb ik geen idee of ik deze maand dan wel een eisprong heb gehad, iemand een idee? Zit nu op cyclusdag 18....

Assie, al nieuws?

Liefs Kari

11. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Dames, laat die laatste vraag maar zitten (of ik nu een eisprong zou hebben gehad) Ik ben vanmorgen namelijk echt ongesteld geworden. De bloeding van 1.5 week geleden was dus blijkbaar dat "vruchtje", en nu snap ik ook dat dat 12 dagen duurde! Vandaag dus gewoon ongesteld en begint vandaag dus ook mijn nieuwe cyclus weer! Pas gelijk mijn banner even aan, nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Nog nieuwtjes?

Kari

12. Assie

Assie Actief lid

21 jul 2006
    172
    0
    0
    Coordinator Vastgoed
    Limburg
    Hi Kari,

Ik heb verder geen echt nieuws meer. Voel me nog steeds op en top
    zwanger. Ben niet ongi geworden en heb voor jullie indicatie mijn
    eerste positieve test toegevoegd aan fotoalbum.
    Mijn manneke heeft liever dat ik voorlopig niet test omdat hij bang is
    dat ik teleurgesteld zal zijn als de kleur niet nog sterker is.
    Nu heb ik vanmorgen afgesproken met hem dat ik vandaag/vanavond toch nogmaals test. Uiteraard was dat toch goed voor hem.
    Ben zo benieuwd........

Liefs
    Assie

13. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    weet 1 van jullie of de test van de etos wat is? of kan je die een beetje vergelijken met die van de kruitvat?

14. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik zie heel duidelijk een streepje.... hoe duidelijk wil je hem hebben.... hihihi... meid je bent gewoon zwanger!

15. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Assie, jouw streepje is toch ECHT wel donkerder als die van mij was... Ik denk toch wel dat ik je mag feliciteren hoor! Hou je ons op de hoogte?

Liefs

16. Assie

Assie Actief lid

21 jul 2006
    172
    0
    0
    Coordinator Vastgoed
    Limburg
    Brigitte, zou je denken?

Ik vind hem toch wel wat lichter, die ene streep. Maar goed, is ook 3 dagen voor NOD getest.
    Hopelijk vanavond een knalstreep. Dan ben ik toch geruster.

@Tamara: ik heb geen ervaring met etos test. Helaas.

Liefs
    en succes allemaal
    Assie

17. Assie

Assie Actief lid

21 jul 2006
    172
    0
    0
    Coordinator Vastgoed
    Limburg
    Uiteraard hou ik jullie op de hoogte!

Jij ook veel succes Kari met de volgende ronde.
    Jammer dat het bij vorige ronde niet heeft mogen zijn.

Liefs
    Assie

18. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Wat een mooie streep ! voor zo eentje zou ik het wel doen hoor, hahaha...

Volgens mij kan dit niet meer missen, gefeliciteerd meid !

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ik weet het echt wel zeker hoor... heb testen hier gezien op het forum die veel minder dik waren dan die van jou... en dat de streep niet zo dik is als de teststreep is volgens mij heel vaak zo.... Was bij mijn test ook (kijk maar eens in mijn album)..... En als je een knalstreep wilt lekker in de ochtend testen..dan zit er nog wat meer hcg in je urine

20. daan75

daan75 Actief lid

7 aug 2006
    373
    0
    0
    randstad
    Kari: wat balen meis, dat het toch niet omhoog is gegaan. Aan de andere kant, nu weet je idd waar je aan toe bent en kun je weer 'opnieuw' beginnen. Laat je niet gek maken en vol goede moed gaan we verder, toch!

Assie: nou ik vind die streep behoorlijk duidelijk hoor, die van mij was in geen velden of wegen zo duidelijk. Jouw streep kan zowat niet duidelijker worden. Je bent gewoon hartstikke zwanger meis, ga er maar lekker van genieten.

Dikke kus,
    Daan

Deel Deze Pagina