mij benieuwen: hoe betrouwbaar is de kruidvat test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door daan75, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    DAt zijn overduidelijk 2 strepen! Gefeliciteerd!

2. cher

cher Lid

4 jan 2007
    13
    0
    0
    Hoi,

De testen van de kruidvat zijn echt super oke. Ik test voor mijn nod gewoon negatief. Bij drie dagen overtijd testte ik positief, met de kruidvattest. Daar had ik ook een lichte streep. Kon het niet geloven. Naar de huisarts gegaan die aangaf dat een lichte streep ook een streep is. Drie later nogmaals getest met kuidvat en in 1 seconde twee dikke strepen.

3. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Hey Assie,

Dat is echt een superduidelijke test.

Gefeliciteerd!

Groetjes,
    Noa

4. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Was ik zelf niet zo wild van, had eerst een test van het kruidvat gedaan en die was erg duidelijk.Wilde na een week weer wat zekerheid hebben en deed een etos test en die was minder duidelijk, ik weer in de stres #-o
    Toch weer kuidvat gedaan en die was weer knallend. Geef mij dus maar kruitvat :)

Enne assie, is goed duidelijk hoor! gefeliciteerd

5. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    @Daantje: jij ook gefeliciteerd!

6. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Proficiat!

Ik wou nog even snel tussendoor zeggen dat ook ik een valse positieve kruidvattest hebt gehad. (Zie album) Je kon het streepje goed zien maar toch was bloedwaarde op dezelfde dag lager dan 10 (en was ik volgens de dokter dus niet zwanger...)

Soms kan een kruidvattest 't schijnt reageren op een ander hormoon in je lichaam (kruisreactie werd dat ergens anders genoemd), misschien was dat het geval bij mij.

In ieder geval is zo'n valse tekst niet echt leuk :(

PS: Maar de foto's van de testen die ik hier gezien heb zijn ook allemaal veel duiderlijker, proficiat :D

7. Assie

Assie Actief lid

21 jul 2006
    172
    0
    0
    Coordinator Vastgoed
    Limburg
    Helaas dames het is niet goed. Vanochtend getest. Streepje is weg. :cry:
    Niet te bevatten. Het zag er zo goed uit......
    Ik heb onmiddellijk huisarts gebeld. Daar heb ik voor donderdag ochtend
    een afspraak gemaakt.
    Hebben jullie ervaring hiermee? Moet ik nu gecurreteerd worden of moet ik wachten tot ongi?

Bah, hier had ik bijna geen rekening meer mee gehouden.

Liefs
    Assie

8. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    @Assie; wat erg om te horen.
    Maar is het streepje helemaal weg?
    Normaal zou je, indien het mis is gegaan, toch nog HCG in je bloed hebben?

9. Assie

Assie Actief lid

21 jul 2006
    172
    0
    0
    Coordinator Vastgoed
    Limburg
    Ja heeeel vaag. Maar stelt echt niet veel meer voor.
    Daarbij nu met ochtendurine getest. Zou je denken dat het sterker zou moeten zijn.
    Het is echt bijna niets meer. :(

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Assie: het kan inderdaad zijn dat er bij de innesteling iets niet helemaal goed gegaan is (dat is helaas ook het nadeel van voor je NOD testen).... In het begin kan je hcg dan snel afnemen.... Er zijn bij de septembermama's helaas ook een paar meiden geweest waarbij dit gebeurt is..... Maar had je veel gedronken voor je test?

Als het inderdaad niet goed is gegaan kun je best nog wel even afwachten... vaak komt het dan met een paar dagen... en zo niet dan kun je even overleggen met je huisarts wat te doen

in ieder geval een hele dikke knuffel van hier

11. daan75

daan75 Actief lid

7 aug 2006
    373
    0
    0
    randstad
    he Assie, wat enorm klote zeg, sorry dat ik het zo zeg. Ik vond je test namelijk echt overduidelijk.
    Ik zou nog even afwachten wat er gebeurd, of je gaat vloeien en anders toch even de HA bellen. Zolang je niet vloeit is er hoop meis.
    dikke knuffel,

Daan

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    HAi hier ook nog een kruidvat ervaring: deze test kan wel degelijk een indroogstreepje krijgen. Ik heb het gehad toen ik hem had laten liggen. Leek bijzonder positief door indrogen terwijl ik zeker wist dat ik niet zwanger kon zijn.

Assie: balen meid.....voorgaande slaat niet op jou hoor want jij hebt keurig binnen de tijd gekeken......

13. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    En zelfs binnen de tijd kan een valse lijn ontstaan... Maar jouw test was echt wel positief! Echt erg voor je! *knuffel*

14. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Assie,

Jeetje wat balen! Goed dat je even naar je huisarts gaat donderdag, kan nooit kwaad. Misschien krijg je nog een bloedinkje, deze heb ik ook gehad, en hoefde niet gecurriteerd te worden. Misschien ook even bloed prikken, dan weet je het zo!

Sterkte joh!

Kari

Deel Deze Pagina