Het is eindelijk zover. Ik ben ongesteld geworden. Ik ben nog nooit zo blij geweest met mijn ongesteldheid. Dit is pas de eerste keer dat ik zo een rood bloed heb gezien. Temperatuur ook netjes op 36.6. Ik moest het even kwijt, Voor iedereen een gelukkig en vooral gezond en vruchtbaar 2007. Groetjes brigitte. =D>
Hoi hoi, Nou, gefeliciteerd dan maar meid. Hopelijk mag ik je de volgende keer ergens anders mee feliciteren. Liefs, Bibu !
Bedankt, ik zal mijn best doen. Er valt zo een last van mijn schouders. Wie weet gaat het nu allemaal wat sneller, groetjes brigitte.
Ik hoop het voor je echt waar. Ik blijf ook maar tegen mezelf zeggen als ik eenmaal ongesteld word dan komt alles goed... Succes met alles!
Dank je, ik hoop het ook, maar had nooit gedacht dat het ontpillen zo lang kon gaan duren. Ik gun je het ook van harte. Het is zo moeilijk allemaal. Je denkt ik stop met de pil en dan ben ik zo zwanger. Nou, heb ik even raar staan kijken dat het niet altijd zo makkelijk gaat. Te naief misschien? Groetjes brigitte.
inderdaad dat had ik ook. Ik had wel "rekening gehouden" met een maand of twee maar ja 5 maanden is wel 3 maanden langer dan dat echt zwaar frustrerend! Nou jij kan het nieuwe jaar iig beginnen met een nieuwe ronde... en ik dwaal nog lekker verder in deze ronde waar toch geen einde aan lijkt te komen haha (nee hoor ik ga lekker naar de huisarts in jan. dan sta ik erop dat hij me wat geeft!) hihi groetjes
Succes met alles, en laat je het even weten wanneer het bij jou zover is? Ik begrijp het namelijk wel een beetje, de situatie. Groetjes brigitte.
Gefeliciteed met je duivels Ikke wil ze ook wel! Succes in het nieuwe jaar..dat het maar veel dikke buiken mag opleveren! Elmo
@lucky... op hoeveel dagen cyclus zat je? Ik snap precies wat jullie meemaken! Ben 17 december voor het eerst sinds 203 dagen ongesteld geworden! dat was mijn 1e cyclus...nog best netjes toch
@wendy wat hebben ze bij jou gedaan bij de gyno en ha enz enz. opwekkers onderzoeken etc. ik wil een beetje voorbereiden op wat er met mij ook kan gaan gebeuren.... groetjes
Ik ben halverwege mei gestopt met de pil en toen had ik een cyclus van ongeveer 35 dagen. Dat dacht ik tenminste. Ik had alleen een beetje bruinverlies wat je niet tot een ongi kunt rekenen hoorde ik. Ik had 20 tot en met 25 december wat bruinverlies, ik dacht dat is dus mijn ongi. Nu 29 december zonder een aankondiging had ik vanmorgen bloedverlies. Het is rood, ook nog niet gehad sinds het stoppen met de pil. Ik hoop dat het blijft doorzetten. Dan ben ik misschien weer wat verder in mijn strijd om ongi te worden. Hopenlijk heb je hier wat aan, groetjes brigitte.
heej meid... korte versie, wil je nog meer weten dan hoor ik het wel.. echo gehad. pco. primolut (voor menstr. opwekken) toen aan de clomid. nu zit ik op dag 13, dus ben benieuwd. Maar heb halverwege ook een kuurtje primolut gehad om een menstr op te wekken, maar dat heeft niets met een eisprong te maken... het helpt ook geen ene donder...en wie erna wel gewoon ongesteld is geworden...ik denk dat dat gewoon puur mazzel was! maar denise, zag dat jij ook zo lang overtijd bent, (temp je of gebruik je ovutesten?) k zou gewoon ns naar de h.a. gaan en ns ff eisen dat je een keer naar de gyn toe mag... vind 150 dgn overtijd toch wel eens tijd worden toch? als je met me wilt kletsen, mn msn staat in mn profiel
Nou ik kan wel merken dat me hormonen wel IETS doen want mijn humeur schommelt enorm. Heb de afgelopen dagen echt last van. Moet veel huilen, ben chago en dan is er weer niks aan de hand... Nou ja doen ze in ieder geval nog iets... pfff vermoeiend! Truste!
Ik heb net een afspraak bij de huisarts gemaakt voor een inwendig onderzoek... Geen pretje lijkt mij maar ik wil toch wel eens zekerheid dat er niets of misschien wel iets zit. Dan kan ik daarmee verder en ga ik niet nog eens een paar maanden verspillen met wachten op iets (mijn ovulatie) wat misschien helemaal niet komt zonder medisch ingrijpen. Hoop dat het wel meevalt. Weet iemand wat de ha dan gaat doen? Namelijk nog nooit een inwendig onderzoek gehad. Groetjes!
Hoi Lucky, hier Lucky1979 ha ha. Ik ben jaloers op je. Ik heb nu na 88 nog geen spoortje bloed gezien. Gr.
stom he, dat je er zo blij mee kunt zijn. Vroeger was ik altijd blij als ik er weer vanaf was hahah. groetjes lucky.