mij dochter heb downsyndroom

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door desire, 17 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. desire

    desire Nieuw lid

    17 jan 2006
    2
    0
    0
    hoi ik ben desire .
    op 17_10_2005 is mij dochter dane geboren .
    dane is geboren met downsyndroom .
    en ik wil jullie vertelen hoe leuk maar ook dat zoms zwaar is .
    als hoor dat je kindje down kindje is is schiken .
    je krijg te horen waar last van kan hebben.
    hart afwijking darm afwijking en slokdarm ogen laagen spierspaning snel verkouden zo zo heb breden tog dus drinke gaat zoms moeilijker moet geholpen worden met drinken fieso .
    als je aan mij vraag. als geweeten hat hat je dan gehouden of hat zwangerschap gestopt nee. ik was met test te laat om dat laat achter kwam dat zwangerwas. maar ondanks alles ben zo blij met haar ze doet best wel goed. en ja ik moet veel naar zieken huis met haar ze heb 2 gaatjes in haar hartje . en ze is vaak verkouden en je moet onzetent goed op leten .
    ik zou haar voor geen goud wille missen .
    wand ze is echt alles voor mij .
    als slaap kamer binne kom krijg een vete lach van haar. ze is altijt vrolijk. en ze is onzeten knuffel gek . dat doet mij goed
    en ondanks dat je bijna 2 x in maand in zieken huis zit zoms meer. maakt kleine dingen zo mooi . en ik vind wel belanrijk dat je de test doet om kijken of je kindje geen downkindje is.
    maar je krijg liefde van zo kleintje .
    en echt als zo is denk goed over na
    waarom zeg dat zomge ouders zijn zo kapot van dat ze niks van hun kindje willen weten kan wel berijpen
    we willen alemaal geen gezond kindje
    en we hopen dat ook is maar zoms heb natuur en die man boven andere planne
    denk is maar zo
    ik wens alle moeders en vaders een fijn leven met kleine geniet er van het is zo groot
    dikke knuffel van dane
     
  2. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Zo te lezen is Dane in goede handen gekomen bij je :D
    Ik wens je alle plezier toe met dochter Dane en dat alles goed mag komen met haar. Jullie hebben nog een lange weg te gaan (ivm ziekenhuisbezoeken enz), maar samen wordt t toch al wat draagzamer he :)

    Groetjes Angela.
     
  3. sophietje

    sophietje Actief lid

    3 jan 2006
    166
    0
    0
    huismoeder
    den haag
    :D :D hoi desire,mijn zoontje heeft ook n handicap,en hij is ook zn schatje,zou m ook niet voor geen goud kwijt willen,maar t is soms wel moeilijk,je word vaak met je neus op de feiten gedrukt,als je andere kinderen ziet :) :) maarja,ik ben nu waarschijnlijk zwanger van de tweede,vind t wel eng :) :) maar ben er wel heel erg blij mee :) :) heb jij 1kind of 2 kinderen :(: :(: groetjes sophietje
     

Deel Deze Pagina