ovulatietest blijft positief na eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 2011anoniem, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

wie heeft er ervaring mee met dat een ovulatietest positief blijft na de eisprong?
    Ik heb duidelijk gister avond de eisprong gevoeld dat weet ik 100% zeker. heb een paar uur druk gehad en daarna flinke kramp.
    ik heb nu net weer een ovulatie test gedaan maar die blijft knalpositief hoe kan dat ?

2. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    niemand???
    Had vandaag weer een positeve ovulatietest terwijl ik ook al temp.verhoging heb!

3. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Geen idee... een ovu.test toont je LH-piek aan..als je ei aan't begin van die piek springt, houdt je dus wel nog je LH-piek in je urine? Geen idee of dat zo kan?

4. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    ik snap er ook niks van volgensmij als je de lh piek hebt moet die binnen 12 tot 36 uur springen dan hoort je ovulatie test ook weer negatief te worden, ik snap er niks van heb donderdag avond ook duidelijk ei gevoeld weet dat 100% zeker en nu nog steeds mega positieve ovulatietest.

5. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Raar hoor! Door oefenen dus en afwachten... meer zit er dan niet op..

6. Kensho

Kensho Niet meer actief

Welk merk ovutesten gebruik je? Ik lees wel eens dat die van kruidvat altijd een aantal dagen positief blijven en dus afgeraden worden om die reden.

Lastig hoor! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Ben ook benieuwd wat je temp de komende dagen gaat doen.

7. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    ja de kruidvat testen ken ik wel is echt troep (die zijn altijd positief)ik heb die van de babyboomshop en als ze negatief waren had ik ook altijd maar een licht lijntje nu echt knalpositief al een aantal dagen en me eisprong is geweest. heel apart ben ook benieuwd wat me temp gaat doen maar ga er de komende 2 dagen me wekker even niet voor zetten heb al 2 nachten slecht geslapen vaak wakker en dan ook een uur wakker liggen :x

8. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    dit is me ovutest heb donderdag avond dan al eisprong gehad en vrijdag en vandaag zo`n test!

9. Alita

Alita Niet meer actief

Dan heb je nog geen piek gehad lijkt mij? Tenminste als je 3 dagen een posi test hebt...is dit nu misschien pas je piek?
    Heb je geen foto van al je testen?

10. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    nee al weggegooid haha

maar ik heb echt me eisprong al gehad heb hem gevoeld en mijn temperatuur is al flink omhoog gegaan! stom he? snap er niks meer van

11. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Als dit de ovu testen van kruidvat zijn zou ik ze meteen weg gooien.
    Die blijven dagenlang zo niet bijna de hele cyclus positief.

12. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Meestal heb je wel 2/3 dagen positieve ovulatie testen.
    Gemiddeld springt je ei binnen 24-36 uur na je LH-piek. Maar dit kan dus ook wel eens eerder zijn of juist later.
    Dus dan zou het kunnen kloppen dat je je eisprong gevoelt hebt en nu nog positieve ovu testen hebt.
    Maar dan zou het morgen wel weer negatief moeten zijn.
    Anders kloppen die testen gewoon niet. ;)

13. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    Net weer positieve test moest er vannacht een x uit om te plassen dus was niet mijn eerste plas.
    Maar hoe kan dat als donderdag ei is gesprongen dat je vrijdag zaterdag en zondag nog positief test? Heb ook al 2 dagen hoge temperatuur. Blijft die ook altijd even na je eisprong positief?
    Had ook effe gegoogeld en daar stond dat sommige vrouwen die zwanger zijn positief blijven testen? Iemand daar ervaring mee? Vind het maar vreemd i.i.g.

14. Kensho

Kensho Niet meer actief

Je hoort het wel, positieve ovutesten bij zwangerschap, maar volgens mij reageren de ovutesten pas op een zwangerschap als hcg al voldoende aanwezig is en dat lijkt mij niet het geval nu. Ik weet het niet hoor. Ik heb mij er nooit heel erg in verdiept. Misschien dat je snel hcg aanmaakt.

Wanneer was je laatste menstruatie? Kan het niet zijn dat je al veel eerder een eisprong hebt gehad en dat het gevoel van donderdag iets anders was? Hmm.. Al klopt dat weer niet met je temp... Vreemd idd. ;)

De ovutesten die je hebt zijn de gewone soort toch? Niet de extra gevoelige.

Ik denk mee, maar ik begrijp er ook niet veel van...

15. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Zijn dit de ovulatietesten van kruidvat??

16. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    Nee zijn geen gevoelige,
    Maar een bevruchting geeft toch ook al minimaal h cg aan toch en als die innesteld gaat het toch om de 48 uur verdubbelen ? maar dan moet die ook eerst goed innestelen.
    Heel apart allemaal haha

17. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    Nee babyboomshop maar als die negatief is is die het ook kruidvat is troep altijd positief

18. Alita

Alita Niet meer actief

ja dan doe je toch een zwschapstest en dan weet je het hahahaha

Deel Deze Pagina