op het NOD forum is mijn verhaal bekent maar ben eigelijk benieuwd of er uberhaubt iemand is die het snapt. Ik zelf namelijk totaal niet meer 14 maart heb ik een curretage gehad. M,n testen werden als snel lichter. Volgens Fertilityfriend en een positieve ovulatie test heb ik de 25e mijn eisprong gehad, ook had ik de dag ervoor erg lage rugpijn wat voor mij meestal een teken is dat m,n ei eraan komt. Nu weet ik dat Ovu testen op HCG kunnen reageren maar ik had toen echt alleen nog maar een echt tuurstreepje. en de digi gaf al niet zwanger aan. 28 maart was de k2v5 ook helemaal negatief. De dag erna had ik wat licht roze slijm verlies bij afvegen verder niks. M,n temperatuur is nog steeds mooi hoog. Heb nu alleen licht bloedverlies sinds gisteren. Maar verder geen krampen. nu het rare, naast het bloedverlies heb ik ook een licht positive zwangerschapstest (2keer) en een knal positieve ovulatie test. Terwijl de dagen ervoor op mijn ovulatie test amper een tweede streepje zichtbaar was. Daardoor heb ik eigelijk al uitgesloten dat het nog steeds rest HCg is. Maar hoe kan iemand EN Z,N menstruatie hebben en een positieve zwangerschaps en ovulatie test..?? Ik word hier allemaal heel erg onzeker van. Groetjes Maybe
Enige wat je kan doen is afwachten hoe rot het ook is, ik had de dag van mijn menstruatie ook een knalstreep op mijn ovutest, toch werd ik binnen enkele uren ongesteld.
@jane: Dat klopt dat ik af moet wachten.. daar heb je helemaal gelijk in.. Maar snap er helemaal niks meer van en dat maakt me ook best verdrietig.. op een gegeven moment weet je gewoon niet meer wat je moet denken en doen.
Ik weet t meis het is ook moeilijk om niet te weten wat er in je lichaam aan de hand is. Ik ben een voorstander van een kijkluikje in onze buik....
@jane: ja inderdaad als ik nou gewoon een hevige menstruatie had ofzo zou het duidelijk zijn.. maar ja ooit zullen we het weer begrijpen
Vrouwen lichamen zijn gewoon vreemde dingen, ieder is anders. Kijk naar het verlies bij ons van Noah* 17-02 geopereerd en binnen 2 wkn met nog aanwezig hcg toch een eisprong, hoort ook niet te kunnen.. Ook mijn ovutesten deze ronde waren zeer vreemd te noemen dus tsja...
Ik heb hier op het forum vaker een licht positieve zwangerschapstest gezien tijdens de ovulatie.. misschien heb jij ook nu pas je eisprong (je cyclus kan nog in de war zijn van de mk) Heb je ook een link van je tempkaartje?
Haha ja idd, hij kwam er een paar tekort volgens mij, maar heb hem nu gevonden en flink geklust dus nu maar afwachten..
Maar als je 14 maart een curettage heb gehad dan zou je de 28ste nooit een positieve zwangerschaps test kunnen hebben want dan zit je 2 weken verder en dan zou je rond je eisprong zitten. Dan zou je op zijn vroegst met een cycles van 28 11 april een zwangerschaps test kunnen doen. En als je idd de 25ste je eisprong heb gehad zou je pas 8 april kunnen testen. Misschien is je cycles ook wel een beetje door de war door de curettage dat weet ik niet heb het zelf nooit mee gemaakt maar lijkt me wel heeeel erg om dat te moeten meemaken. Ik zou nog ff een weekje afwachten heel moeilijk maar meer kan je niet doen. Heel veel succes
@dolfijntje: ik weet dat ik te vroeg ben met testen. maar het gaat erom hoe het mogelijk is en "ongesteld" te zijn en een positieve zwangerschapstest en een positieve ovulatie test tegelijk te hebben
Is het echt je ongesteldheid of is gewoon een beetje licht bloedverlies. Misschien ben jenkel zwanger en soms tesenne met een ovu test ook positief als je zwanger bent en Je leest wel eens dat meiden zwanger zijn en toch de eerste 3 maanden ongesteld worden.
Als ik naar je kaartje kijk, dan zou ik zeggen dat je idd a;l een eisprong hebt gehad (incl. mooie innestellingsdip) Verlies je veel bloed? en zitten er stolsels tussen of is het waterig dun bloed? Sommige zwangeren hebben wel eens bloedverlies rond de menstruatietijd.. ik duim dat je zwanger bent en mag blijven.. Ook zie ik dat je vandaag en gisteren getest hebt, zit er verschil in? is die van vandaag ietsjes donkerder?
Oh sorry me iPad veranderd woorden misschien ben je wel zwanger en soms testen ovutesten ook positief tijdens een zwangerschap
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/348582-wie-heeft-voor-nod-positief-getest-zwetst-sloeg-de-ovutest-positief.html hier staan de testen. het bloedverlies is weinig vergeleken mijn normale menstruaties, een beetje slijmerig soms.
@zonne: ja donderdag had ik een vrij duidelijk 2e streepje (zat alleen ook een roze penstreep aan de eind van het streepje).. donkerder als woensdag.. gisteren was hij weer lichter.. en vandaag is hij weer net zo donker als donderdag (als je de penstreep even wegdenkt)