Ik ben bezig met een opleiding visagie en nu heb ik donderdag een model nodig met een getinte huidskleur. Nou heb ik een thaise vriendin... maar die zit in Thailand Wie o wie vind het leuk om model te zitten, het is in Utrecht! please help me!!
Misschien mijn nichtje...staat regelmatig model voor fotografen etc....zou het kunnen vragen als je wilt? Ze is half surinaams half nederlands...dus ook getint en niet donker donker zeg maar. Ze woont wel in brabant, maar heeft hier in Utrecht gewoond..... Ik hoor het wel als je wilt dat ik het vraag.
wil je me dan meer informatie pben of hier neerzetten? Welke datum en tijd, waar het is, en of er eventueel reiskostenvergoeding is?
ow he jammer had graag gewild maar donderdag hebben we bedrijfsuitje en dat is in nijmegen dus helaas. nou mocht je ooit nog een model nodig hebben met een kleurtje dan hoor ik het graag..behalve als het heeeeeel ver weg is
Als je nog niemand hebt, kan ik misschien wel helpen. Ik woon in Utrecht. Ben half Braziliaans, half Nederlands. Maar misschien wel een tikje te bleek na al dat koude, donkere weer van de laatste tijd . Laat maar weten.