wanneer sliep jouw baby door?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by spinnekop, Mar 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

wanneer sliep je baby door

1. voor 12 weken al (geluksvogels)

2. tussen 13 en 26 weken (he he eindelijk)

3. tussen 27 en 52 weken (omg)

4. vanaf 52 weken (oh help)

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoi meiden

er zijn heel veel topics over het doorslapen van je baby
    ik weet ook dat je pech hebt of geluk

hier dus pech ;)

ik wil wel eens weten hoe lang het gemiddeld duurt voordat de baby doorslaapt dus vandaar deze poll

en met doorslapen bedoel ik minstens 8 uur achtereen

vast bedankt

spinnekop

2. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ik zei vanaf +52 weken, hij sliep wel 8 uurtjes door al heel snel, maar vanaf 4 maanden oud stopte hij daarmee en pas 12,5 maand oud weer.

3. silly88

silly88 Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,429
    0
    0
    rond 12 weken geloof ik. van 22.00 tot 7.00 en soms 7.30

maar goed dat is sinds anderhalve maand niet meer. hij slaapt van 21.30 ( dan valt ie eindelijk in slaap) tot 6.00 ( dan krijgt ie een voeding)
    maar hij is vanaf het moment dat ie naar bed gaat bijna elk half uur wakker! elk half uur hetzelfde verhaal waardoor ik na nu na 1,5 maand ondertussen een beetje op ben. dus om 2200, 22.30, 2300 en ga zo maar door. meestal alleen tussen 2.00 & 4.00 niet en na de voeding van 6.00 word ie rond 8.00 weer wakker
    is begonnen sinds zn tanden. die zijn allang door en ik zie geen nieuwe die onderweg zijn en toch blijft ie zo slecht slapen

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Wij hadden een snelle doorslaper (2 weken). Ben me er ook wel degelijk van bewust dat je daarmee geluk hebt. Onze dochter kreeg BV en sliep in een Puckababy. Succes met de nachten! :)

5. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier met 9,5 a 10 maanden.
    En het waren jammer genoeg niet gewoon nachtvoedingen maar nachtelijke feestjes...hoera. ;)

6. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    Met 10 weken, gecorrogeerd met 4 weken al

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nog steeds niet....maar ze gaat om 19.00 uur naar bed, komt om 23.00 uur voor een voeding en slaapt daarmee tot 5.00 - 6.00 uur door, komt dan voor een voeding en slaapt dan tot 8.00 uur ongeveer dus ik klaag absoluut niet, want het is veel erger geweest.

8. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

Feb 5, 2009
    2,226
    0
    0
    overijssel
    Lars sliep met 10 weken van 23:00 tot 08:00. Dat vind ik doorslapen. Met 4 maanden ben ik gestopt met de late fles en sliep hij van 20:00 tot 06:00. Maar... Van toen tot nu heeft hij heel veel fases gehad waarbij hij echt wel meerder malen per nacht wakker werd en ook indaardaad nachtelijke feestjes had:D Niet leuk en erg vermoeiend, maar het ging steeds wel weer over na een paar weekjes. Nu, moet ik zeggen, slaapt hij vanaf dat hij een jaar is zo goed als elke nacht door. Van 19:00 tot 08:00 Dus ik mag niet klagen denk ik.
    liefs loes

9. giraf

giraf Niet meer actief

Vanaf dat ze 7 weken was sliep ze van 19:00 tot 7:00, maar maakte we haar wel wakker voor een voeding om 23:00.
    Vanaf dat ze ongeveer 4 maanden was, hebben we de laatste voeding weggelaten en slaapt ze van 19:00 tot 7:00

10. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb 52 weken+ gestemd. De voedingen waren al met 8 weken klaar, maar tot 13 maanden werd meisje nog een aantal keer per nacht wakker. Het was geen honger, want drinken deed ze s nachts gewoon niet meer en als ze ons gezien had sliep ze wel weer verder.

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik heb met zes tot nog wat weken gezegt maar met 5 maanden begon de ellende weer ze is nu 12.5 maand en ze is bijna elke nacht nog wel eens wakker. Dus geluksvogels van o mijn god :D;):):(

12. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb het ingevuld voor mijn jongste; zij ging doorslapen bij 10,5 maanden.
    Overigens heeft zij ook doorgeslapen van 2 tot 4 maanden, maar daarna was het uit met de pret en kwam ze 1 tot 3 keer per nacht.

Mijn oudste sliep al door bij een week of 10. Daarna is hij even ziek geweest (incl zkh-opname) waardoor hij van de leg raakte. Maar vanaf 13 weken sliep hij door en is dat altijd blijven doen - behalve bij ziekte, verkoudheid of nu: enge dromen.

En met doorslapen bedoel ik: hele nacht slapen, minimaal tussen 21 en 6 uur.

13. fokje

fokje Fanatiek lid

May 14, 2007
    3,313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    direct vanaf het begin we moesten hun snachts wakker maken ivm te lage bloedsuiker spiegel.
    daarna sliepen ze van 23.00 tot 7.00 en al gauw van 20.00 tot 7/8 uur
    en als ze dan een keer wel kwamen om b.v 5/6 uur dan baalde ik terwijl het heel normaal is!! ja wij zijn een geluksvogel!!

maar met onze laatste is vanaf augustus tot januari heibel geweest vanaf 23.00 tot ongeveer 1.00 hij had steeds oorontsteking dus van de pijn wakker ondertussen geopereerd en we hebben weer zalige nachten

14. momentje

momentje Bekend lid

Feb 5, 2008
    587
    0
    0
    België
    Sinds kort (de jongste)....paar weken voor hij 1 werd. Slaapt plots van 19 tot 7/8. :$, terwijl hij daarvoor minstens 1 keer wakker werd en de ochtenden begonnen tussen 5 en 6. Meestal sliep hij ook pas verder na een fles.
    Wat een luxe nu!! Maar zal maar niet te hard juichen... :p.

Zijn broer sliep door met 6 weken, dus dat was nogal een verschil!

15. fafje

fafje Niet meer actief

vanaf 7/8 wk van 23 tot 5
    vanaf 12 wk 21 tot 9
    vanaf 4,5 mnd van 19 tot minstens 7

heeft wel fases tussendoor gehad dat er weer nachtvoedingen waren

16. misa

misa Niet meer actief

Vanaf 5 weken sliep ons mannetje tussen de voedingen van 23:00 en 6:00/7:00 uur door. Dus zo'n 7 uurtjes. Soms slaapt hij nu zelfs tot 8 uur!

17. spinnekop

hoi

zo te zien zijn er veel geluksvogels hier:)

uit de reacties blijkt wel weer dat een baby geen robotje is

en resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst:D

overdag slaapt hij trouwens ook heel weinig
    ik heb een kindje die het te gezellig vind om bij ons te zijn denk ik;)

spinnekop

18. Hester

Hester Niet meer actief

Die van ons -houd je vast- slaapt nu pas sinds een paar maanden door. Dus ruim 3,5 jaar met gebroken nachten... was wel vervelend, maar je went er aan.

Alleen, wat is het HEEEERLIJK om nu een hele nacht door te kunnen slapen! :D
    Voor zolang het duurt dan.. ;) (zie banner)

Succes ermee

19. spinnekop

3,5 jaar :$
    oh hihi misschien deze keer meer geluk

20. theangels

theangels Bekend lid

Jul 20, 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Ahum de oudste ging doorslapen toen de jongste al geboren was. Hij was toen net 2 geworden.

De jongste is nu 10 maanden en doet het sinds kort (even afkloppen) op 1voeding per nacht.

Share This Page